گفتمان مقاومت در این انتخابات مظلوم واقع شد

۲۲خردادماه،

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان گفت: جلیلی برای گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی به میدان آمده است، اما این گفتمان غریب ماند و به آن حمله شد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام “علیرضا پناهیان” در همایش حامیان سعید جلیلی که در ورزشگاه حیدرنیا برگزار شده است، اظهار داشت: برای این مسئله اینجا جمع شده‌ایم که در این انتخابات گفتمان مقاومت، مظلوم واقع شد.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری فرمودند که هشت نگاه و تفکر نسبت به کشور و نظام در مناظرات حضور داشتند و این نشان می‌دهد که نمی‌توان فقط به بعضی از دسته‌بندی‌های رایج در کشور اکتفا کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه مظلوم ترین نگاه در میان این هشت تفکر، نگاه جلیلی یعنی نگاه مقاومت بود، ادامه داد: جلیلی برای ساخت خودش به میدان نیامده، بلکه برای گفتمان مقاومت و انقلاب اسلامی به میدان آمده است؛ اما این گفتمان غریب ماند و به آن حمله شد.

پناهیان تصریح کرد: کسانی که به عملکرد دولت فعلی انتقاد داشتند به بهانه این گفتمان به جلیلی حمله کردند در حالی که خود دولت مخالف عملکرد جلیلی بوده و می‌گوید برنامه مذاکرات هسته‌ای به ما ربطی ندارد.

این خبر در حال تکمیل است…


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.