گفتگو با سحر آربین + عکس سحر آربین

گردآوری توسط گروه سینما و تلویزیون ممتازنیوز

موضوع: اخبار سینما ایران

سحر آربین عکس جدید از سحر آربین بازیگر

“سحر آربین” بازیگر سریال “اولین انتخاب” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون ممتاز نیوز، گفت: حضورم در سریال “اولین انتخاب” بواسطه‌ی بازی در ۲ تله فیلم قبلی “مهدی صباغ زاده” بود که با پیشنهاد وی و موافقت تهیه کننده برای نقش “مریم” این سریال انتخاب شدم و همزمان با کلید خوردن این سریال از ۲۱ اسفند ماه حضور یافتم و قبل از بستن قرارداد، با توجه به اینکه متن کامل نداشتیم با نویسنده در خصوص نقش صحبت کردم تا این نقش به ثمر برسد.
وی افزود: در مورد نقش “مریم” پیشنهاداتی به نویسنده داشتم تا در قالب یک دختر ساده لوح دست مایه‌های طنز آن بیشتر جلوه‌گر باشد که نویسنده با توجه به حضور بازیگران طنز خیلی استقبال نکرد و در آخر توافق ما بر روی یک نقش حد وسط بود و مسایل مدنظرم اجرا نشد.

“آربین” افزود: حضورم در کنار خانم “اسکندری” با توجه به اینکه هر دو خیلی سابقه طنز نداریم باعث شد فقط دست‌مایه‌های طنز در سکانس‌های ما با حضور دیگر بازیگران طنز گل درشت شود.

بازیگر سریال “اولین انتخاب” عنوان کرد: از ابتدا متن نداشتیم و فقط بازیگران خیلی خوب و کارگردان باسابقه و عوامل کارکشته آن مدنظرم قرار گرفت وبا توجه به اینکه قصه نیز خیلی منسجم نبود فقط توانایی بازیگران باعث جلب‌نظر تماشاچی می‌شود.

وی درخصوص حضور در کنار بازیگران نامدار اظهار داشت: حضور در کنار بازیگران قدری مثل “عبدی”، “مظفری” و “لرستانی” ممکن است خیلی کم پیش بیاید که برای من در روزهای اول تا حدودی سخت بود ولی در تمرینات، این دوستان خیلی کمک کردند و در کل کنار این بازیگران خیلی راحت بودم.

“سحر آربین” خاطر نشان کرد: “صباغ زاده” جزء آدم‌های خوش‌قلبی است که به تازه‌کارها فضا می‌دهد و به آنها کمک می‌کند و با وجود آنکه بر متن خیلی حساس و وابسته است ولی در بسیاری از سکانس‌ها از پیشنهادهای بازیگران استقبال می‌کند

بازیگر دختر اولین انتخاب بیوگرافی سحر آربین تصاویر سحر آربین سحر آربین فیلمهای سحر آربین مریم در اولین انتخاب
ارسال شده در : ۱۶ شهریور مشاهده ادامه تصاویر …


گالری عکس بازیگران و هنرمندان | آریا پیکس

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.