گفت‌وگوی رویانیان با کریمی در تمرین تیم ملی

ایسنا: تیم ملی فوتبال دومین تمرین خود را در حالی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی انجام داد که بازیکنان سپاهان و پرسپولیس به سایر بازیکنان ملحق شدند.

 تمرین امروز (جمعه) صبح تیم ملی در حالی در زمین اصلی ورزشگاه آزادی آغاز شد که کارلوس کی‌روش به همراه امید نمازی، از ساعت ۱۰:۳۰،‌ زمان آغاز زمان تمرین در زمین ورزشگاه آزادی حاضر شدند تا مقدمات تمرین را فراهم کنند.

ساعت ۱۰:۳۰ سایر اعضای کادر فنی و بازیکنان با اتوبوس تیم ملی وارد استادیوم شدند و تمرینات خود را آغاز کردند.

حدود یک ساعت از تمرین به کارهای هوازی اختصاص داشت که زیر نظر بدنساز تیم ملی انجام شد. در یکی از بخش‌های تمرینات هوازی، بدنساز تیم نوع خاصی از تمرین را مد نظر قرار داد که این مساله باعث شده بود بازیکنان در انجام آن دچار مشکل شوند و به دلیل این که آنها نمی توانستند به درستی این تمرین را انجام دهند، فضای جالبی میان بازیکنان ایجاد شد تا تمرین شادتر پیگیری شود.

سوشا مکانی، مهدی رحمتی و رحمان احمدی سه دروازه‌بان دعوت شده به تیم ملی در سمت دیگر زمین تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کردند.

در حالی اعضای تیم تمرینات هوازی را انجام می‌دادند که بازیکنان سپاهان و پرسپولیس به غیر از علی کریمی با امید نمازی تمرینات خود را ادامه دادند که بیشتر معطوف به کار با توپ بود.

پس از آن کارلوس کی‌روش بازیکنان را در میانه میدان جمع کرد و حدود ۱۵ دقیقه با آنها صحبت کرد و سپس بازیکنان در دو گروه قرمز و آبی به فوتبال درون گروهی پرداختند.

محمد رویانیان، علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه از جمله افرادی بودند که از نزدیک تمرین تیم ملی را نظاره می‌کردند.

در اواسط تمرین مازیار زارع از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و از روی نیمکت تمرین سایر بازیکنان را تماشا می‌کرد. در این زمان محمد رویانیان به سمت او رفت و با زارع صحبت کرد.

کارلوس کی‌روش بازی فوتبال درون تیمی ملی‌پوشان را به طور کامل زیر نظر داشت و اشتباهات بازیکنان را به آنها گوشزد می‌کرد. در یکی از صحنه‌ها که امید ابراهیمی نتوانست کار لازم را انجام دهد، او به نشانه اعتراض کلاه خود را از سر برداشت و بر زمین کوبید.

در پایان تمرین کارلوس کی‌روش به سمت محمد رویانیان رفت و یکدیگر را در آغوش گرفتند و با هم صحبت کردند. همچنین رویانیان که با تعدادی از بازیکنان احوالپرسی می‌کرد به سمت علی کریمی رفت و او را آغوش گرفت و چند دقیقه‌ای با هم صحبت کردند.

تمرین تیم ملی در ساعت ۱۲:۳۰ با انجام حرکات کششی و سرد کردن بدن بازیکنان به پایان رسید.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.