گلایه “محمدعلی محمدی” خطاب به ارشاد استان اصفهان

اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی اصفهان به بهانه حساسیت ویژه کتابهای مربوط به شهرستان ها از صدور مجوز نشر کتاب “عهد ماندگار” طفره می رود.

محمدعلی محمدی(م.ریحان) نویسنده این کتاب با تاکید بر اینکه هدف وی از تالیف عهد ماندگار جلب توجه استادان و پژوهشگران رشته های علوم اجتماعی به عملکرد انجمن های مذهبی دارای رویکرد اجتماعی است به خبرنگار بخش ادب باشگاه خبرنگاران گفت:کتاب عهد ماندگار از اردیبهشت ماه گذشته تحویل اداره کل ارشاد اصفهان شده و با وجود اظهارنظر کارشناس مربوطه و مراجع مرتبط دیگر مجددا برای ارزیابی مضاعف در اختیار ارشاد اسلامی “خمینی شهر” قرار گرفته است و آن اداره در تعیین زمان مشخص برای اعلام نظر طفره می رود.
این نویسنده آثار ادبی و اجتماعی خاطرنشان کرد:‌به نظر می رسد اعمال سلایق شخصی و ضعف کارشناسی اداره کل ارشاد اصفهان عمده ترین دلیل این نحوه برخورد قانونی است.
شاعر اولین شعر دفاع مقدس تاکید کرد:در صورت ادامه رفتار توهین آمیز ارشاد اصفهان ناچار به افشای اطلاعات جزئی تری در این باره خواهم بود.
یادآوری می شود؛کتاب “عهد ماندگار” پژوهشی ۴۰۰ صفحه ای در مورد نحوه شکل گیری یک انجمن مذهبی توسط ۴ نوجوان در سال ۱۳۴۶ و فعالیت و خدمات اجتماعی این انجمن در طول ۴۵ سال فعالیت مستمر آن است./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.