گلایه ظریف از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیست‌ها

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

در گفت‌وگوی تلفنی با بان کی مون مطرح شد

گلایه ظریف از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیست‌ها

ایران > سیاست‌خارجی – همشهری‌انلاین:
وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل ضمن گلایه از عدم تحرک جدی این سازمان در توقف جنایات صهیونیست‌ها، بر ضرورت پیگیری کار کمیته حقیقت یاب سازمان ملل برای بررسی ابعاد جنایات این رژیم تأکید کرد.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگوی تلفنی با بان کی مون دبیرکل سازمان ملل متحد با تشریح اوضاع بحرانی باریکه غزه و ابعاد گسترده جنایات رژیم صهیونیستی در قتل عام کودکان و زنان فلسطینی تصریح کرد: در هر طرح آتش بسی خواست مردم غزه به ویژه رفع محاصره از باریکه غزه باید لحاظ شود.

ظریف با گلایه از عدم تحرک جدی سازمان ملل در توقف جنایات صهیونیست ها، ضرورت پیگیری کار کمیته حقیقت یاب سازمان ملل برای بررسی ابعاد جنایات رژیم صهیونیستی را یادآور شد و بر لزوم همکاری بین‌المللی جهت ارسال هر چه سریع‌تر کمک‌های دارویی و غذایی برای مردم غزه تاکید کرد.

بان کی مون نیز در این تماس تلفنی تاکید کرد که به عنوان دبیرکل سازمان ملل تلاش خود را برای آتش بس پایدار در غزه و رفع محاصره این منطقه و کمک به مسائل انساندوستانه در غزه به کار گرفته است.

— .

RSS
منبع: همشهری
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    آخی دکتر شم هم ناراحت شدی ، بابا گلایه ،انگار نه انگار که مدتی تو همین سازمان ملل انواع و اقسام شغلها رو داشتی چه از طرفایران چه از طرف یو ان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.