گل‌محمدی مقابل تراکتورسازی روی نیمکت

۱۸اردیبهشت،

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در این باره گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگ و پرطرفداری است که هواداران انتظارات به حقی از تیم محبوب خود دارند. یحیی گل محمدی که دوشنبه شب شفاها استعفای خود را به بنده اعلام کرده بود، صبح دیروز استعفای خود را کتبی و رسانه‌ای اعلام کرد و به همین دلیل در تمرین تیم هم حضور نداشت اما بنده احساس کردم که پرسپولیس نباید مثل یک تیم شکست خورده و از هم پاشیده عازم تبریز شود. به همین دلیل از یحیی گل‌محمدی به رغم استعفایش خواستم که تیم را در دیدار مقابل تراکتورسازی همراهی کند.

وی افزود: بحث برد و باخت تیم هم مطرح نیست. آن چیزی که از همه مهمتر است حفظ اقتدار پرسپولیس است. گل‌محمدی به رغم فشارهایی که طی روزهای اخیر متحمل شده و سختی‌های زیادی که کشیده با درک خواسته ما و به عشق پرسپولیس پذیرفت که در دیدار مقابل تراکتورسازی تیم را همراهی کند که بنده از این حس و تصمیم ایشان تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

رویانیان تصریح کرد: گل‌محمدی به رغم تمامی فشارها و علیرغم اینکه چندین بازیکن تیم به سبب آسیب دیدگی قادر به همراهی تیم نیستند پذیرفت که پرسپولیس را در آخرین بازی فصل همراهی کند که این موضوع تائیدی دوباره بر تعصب و عشق یحیی نسبت به تیم پرسپولیس است. به هر حال نباید فراموش کنیم که گل‌محمدی در نیم فصل دوم چه موفقیت‌هایی را بدست آورد و در کارنامه حضورش در پرسپولیس چه آمار و ارقامی را بر جای گذاشت.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: مهمتر اینکه گل محمدی مربی جوانی بود، بدور از حاشیه و با اخلاق که ما به ایشان اعتماد کردیم و اگر فضا اجازه می‌داد، می‌خواستیم یک بار برای همیشه ثبات در مربیگری پرسپولیس را ایجاد کنیم اما پس از باخت در فینال جام حذفی که باخت غافلگیر کننده‌ای بود، فضایی بوجود آمد که منجر به استعفای گل‌محمدی شد. در مجموع ما دوست نداشتیم پرسپولیس مثل یک تیم شکست خورده عازم تبریز شود و به گونه‌ای روانه میدان شود که در شأن این تیم بزرگ و پرطرفدار نیست. موافقت گل‌محمدی با خواسته ما نشان دهنده تعصب ایشان به پرسپولیس، تعهد به مربیگری و احترامی است که برای باشگاه قائل شده است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.