گل‌محمدی: از استعفای رویانیان غافلگیر شدم/ حضور او برای ما دلگرمی است

۲۷م دیماه ،

17-356.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از استعفای رویانیان غافلگیر شده و امیدوار است او به کارش در این باشگاه بازگردد.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دربارهٔ استعفای محمد رویانیان گفت: وقتی دیروز این موضوع را شنیدم غافلگیر شدم. روز قبل از آن با رویانیان دربارهٔ مسائل تیم صحبت کرده بودم و باور نمی‌کردم که یک روز بعد چنین اتفاقی افتاده باشد.

وی ادامه داد: چیزی که واقعیت دارد و نمی‌شود آن را کتمان کرد این است که رویانیان کارهای بزرگی در پرسپولیس انجام داده است. رفتن او الان به مصلحت پرسپولیس نیست. حضور او یک دلگرمی برای من و بازیکنان است و امیدوارم ما را تنها نگذارد.

گل‌محمدی در ادامه گفت: رویانیان کارهای بزرگی در پرسپولیس انجام داده که می‌تواند آینده این باشگاه را تامین کند. نمایندگی‌های باشگاه در سراسر کشور، ایجاد آکادمی، تاسیس دانشگاه پرسپولیس، حمایت از رشته‌های غیر فوتبالی، جذب بهترین بازیکنان در فوتبال و ایجاد درآمدزایی خوب برای باشگاه از جمله خدمات رویانیان است. به نظر من او به عنوان مدیرعامل کاری که باید را انجام داده است و امیدوارم هرچه زودتر برگردد.

سرمربی پرسپولیس همچنین دربارهٔ آخرین شرایط تیمش گفت: تمرین‌هایمان را به طور منظم پیگیری کرده‌ایم و خود را برای بازی با داماش آماده می‌کنیم. سه امتیاز این دیدار بسیار مهم است و پیش از داربی تنها به بازی با داماش فکر می‌کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.