گل محمدی:شیوه بازی صنعت نفت بحرینی بود

یحیی گل‌محمدی پس از شکست تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: در این بازی گل‌هایی خوردیم که باورش برایم خیلی سخت است.

به گزارش فارس ،سرمربی تیم فوتبال صبای قم در ادامه خاطرنشان کرد: اکثر دقایق بازی در اختیار ما بود ولی متاسفانه نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: شیوه بازی امروز تیم صنعت نفت آبادان من را به یاد سبک بازی بحرینی‌ها در ورزشگاه آزادی انداخت.

وی افزود: برای شیوه بازی کردن بازیکنان نفت آبادان در دیدار امروز متاسفم چرا که انتظار من از تیم نفت با آن پیشینه و بازی‌های خوب بیش از اینها است.

سرمربی صبای قم گفت: درست است که تیم صنعت نفت آبادان به‌دنبال کسب سه امتیاز این بازی برای خروج از بحران بود اما روی آوردن به ضدفوتبال نیز در شان این تیم نبود.

گل محمدی گفت: من از داور بازی گلایه‌ای ندارم اما معتقدم وقت اضافه نیمه دوم بسیار کم گرفته شد. ما امروز برای برد و کسب سه امتیاز بازی به آبادان آمده بودیم که متاسفانه نتوانستیم به آرزوی خود برسیم.

وی گفت: بازی مقابل صنعت نفت آبادان در نیمه دوم کیفیت لازم را نداشت. در بازی امروز برنامه ما دفاع خوب و حمله به موقع بود و تا حدودی توانستیم به این هدف خود برسیم اما از موقعیت‌های خود خوب استفاده نکردیم.

سرمربی صبای قم خاطرنشان کرد: ما در بازی امروز نیمی از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت به همراه نداشتیم و به بازیکنان جوان میدان دادیم.

گل محمدی تصریح کرد: در خط دفاعی به دلیل مصدوم بودن بازیکنان فیکس خود مشکل داشتیم. ما در بازی‌های آینده نیز با مشکل کمبود بازیکن کلیدی مواجه هستیم اما تعطیلی بازی‌ها تا حدودی به ما کمک خواهد کرد که بازیکنان مصدوم به تیم بازگردند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.