گل محمدی: در ۶ وزن بوکسور به آذربایجان اعزام می کنیم

۰۹م اسفند ،

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو گفت: در هفته آینده ۸ بوکسور برای شرکت در مسابقات جام جاده ابریشم به آذربایجان اعزام می کنیم.

عیسی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، گفت: مسایل اعزام به مسابقات جام جاده ابریشم با کمک فدراسیون حل شده است و در هفته آینده با ۹ بوکسور راهی این مسابقات می شویم.

سرمربی تیم بوکس پیوند ساپکو افزود: مسابقات جام جاده ابریشم جزو ۴ تورنمنت بزرگ بین المللی است که کشورهای ابر قدرت بوکس با حضور کشورهای آمریکا، فرانسه، ازبکستان و… برگزار می گردد.

وی ادامه داد: ابتدا قرار بود با تیم ۱۲ نفره راهی این مسابقات شویم که این تعداد به ۸ بوکسور رسید و من هم به همراه آنها به آذربایجان خواهم رفت.

وی عنوان کرد: قرار شده بود قهرمان لیگ ششم به مسابقات برون مرزی اعزام شود که البته این اتفاق هم افتاد.

*عدم برگزاری لیگ، به بوکس ضربه می زند

گل محمدی درخصوص عدم برگزاری لیگ بیان داشت: ما برای مسابقات لیگ اعلام آمادگی کرده بودیم ولی متأسفانه تعداد تیم ها به حد نصاب نرسید.

وی تصریح کرد: در قبل باشگاه های بزرگی از جمله ایران خودرو، ملوان و … در لیگ حضور داشتند ولی متأسفانه بعضی تیم ها، مدیریت خوبی برای شرکت در مسابقات نداشتند و همچنین برنامه ریزی های مسئولان نیز چندان مطلوب نبوده است.

گل محمدی ادامه داد: عدم برگزاری لیگ به ضرر بوکس کشور است چرا که تعویق در تمرین و مسابقه دادن بوکسوران آنها را از سطح آمادگی خود دور می کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال در روزهای بی لیگی بوکس، از فدراسیون تشکر می کنم که همکاری و کمک در زمینه اعزام ما به مسابقات جام جاده ابریشم داشت و امیدوارم بتوانیم در این رقابت ها نتیجه خوبی بگیریم./مح

 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.