گل محمدی:تعجب می کنم چرا حقیقی و نوری به تیم ملی دعوت نشدند/فضا را برای کی روش سخت نمی کنم

۱۱ام بهمن ،

Amir Pourmand (5 of 10)-3.jpg

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید انتظار داشت بازیکنان بیشتری از تیمش به اردوی تازه تیم ملی فوتبال دعوت شوند.

یحیی گل محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ فهرست تازه تیم ملی فوتبال اظهار کرد: محمد نوری، رضا حقیقی و کریم انصاری فرد شایستگی دعوت شدن به تیم ملی را داشتند. نوری در بهترین روزهای دوران فوتبالش قرار دارد و درخشش او در بازی های قبل گواه این موضوع است.

وی افزود: رضا حقیقی هم در چند هفته قبل عملکرد بسیار خوبی داشت و کمتر کسی فکر می کرد که او به تیم ملی دعوت نشود. من خودم از این موضوع تعجب کردم چرا که حقیقی به همراه نوری در داربی جزو بهترین های زمین بودند.

گل محمدی گفت: ضمن اینکه حقیقی با توجه به سن و سال کمی که دارد می تواند سال های سال برای تیم ملی بازی کند و حیف است که چنین بازیکنان جوانی به تیم ملی دعوت نشوند. به هر حال ما باید به فکر سال های بعد هم باشیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به اینکه دعوت نشدن این بازیکنان روی روحیه آنها تاثیر می گذارد، گفت: زمانی که تیم ما نتیجه می گیرد کم شدن تعداد ملی پوشان ما روی روحیه بازیکنان تیم تاثیر می گذارد. امیدوارم آنها روحیه خود را حفظ کنند و با درخشش مجدد شانس دعوت شدن به تیم ملی را داشته باشند.

وی گفت: نمی خواهم با حرف هایم فضا را برای کار کردن کی روش سخت کنم. حتی زمانی که بعضی از مربیان از حرف های کی روش دربارهٔ لیگ انتقاد کردند من چیزی نگفتم.

گل محمدی همچنین دربارهٔ دعوت نشدن کریم انصاری فرد به اردوی تیم ملی گفت: انصاری فرد یکی از بازیکنان ممتاز کشور است که گل نزدن در چند بازی ملاکی برای گذشتن از نام این بازیکن باشد. بالاخره ممکن است برای هر مهاجمی این اتفاق بیفتد که نتواند در سه، چهار بازی گل بزند.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به غلامرضا رضایی هم گفت: خوشحالم که او به حق خودش رسیده و به تیم ملی دعوت شده است. او در نیم فصل اول مصدوم شد ولی در بازی های اخیر در ترکیب تیم کاملا جواب داده و از زمانی که من هدایت تیم را در دست گرفته ام، ۲ گل زده، ۲ پاس گل داده و ۲ پنالتی برای ما گرفته است. ضمن اینکه دو، سه پنالتی دیگر هم روی او اتفاق افتاده اما گرفته نشده است. این آمار نشان دهنده آمادگی اوست.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.