گمرگ کالاهای کامپیوتری را برگشت زد

۲۳ آبان ، موبنا- بعضی از منابع آگاه با اشاره به تبعات ممنوعیت واردات در حوزه رایانه از عدم ترخیص کالاهای رایانه ای و برگشت زدن این کالا ها در گمرک جمهوری اسلامی ایران خبر دادند.

با انتقاد شدید از مصوبه اخیر دولت مبنی بر ممنوعیت موقت واردات کامپیوتر به کشور گفت: این تصمیمات اشتباه دولت تنها به ضرر سرمایه کشور و همهی ایرانیان می گردد چرا که گردش مالی این کالای آی تی به قاچاقچیان اختصاص می یابد.

وی همچنین با اشاره به عدم ترخیص کالاها از گمرک جمهوری اسلامی از وقت انتشار یافتن ممنوعیت واردات در حوزه رایانه گفت: عدم ترخیص این کالاها توسط دولت به معنای تحریم کردن فعالان این صنف توسط دولتیان هستیم.

این منبع آگاه با اشاره به بلاتکلیفی کالاهای موجود در گمرک گفت: واردکنندگان قانونی با سردرگمی تازهی روبرو شده اند چرا که بعد از ثبت و سفارش و پرداخت همهی بها ها باید کالاهای سفارش شده را خود برگشت بزنند.

ممنوعیت واردات در حوزه رایانه توسط دولت سبب ایجاد موج عظیمی از نگرانی در فعالان قانونی و همچنین همهی افراد درکشور شده است چرا که از انتشار یافتن این خبر تا کنون بهای همهی کالاهای رایانه ای وملحقات آن در کشور به طور چشمگیری افزایش یافته است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.