گواردیولا به بایرن مونیخ نزدیک شد

۲۶م دیماه ،

روزنامه ها و شبکه های خبری آلمان روز سه شنبه به نقل از شبکه اسکای ایتالیا، اعلام کردند که گواردیولا برای هدایت بایرن مونیخ در فصل آینده با مسوولان این باشگاه به توافق رسیده است.

قرارداد یوپ هاینکس در پایان این فصل از رقابت‎های بوندس لیگا با بایرن مونیخ به پایان می رسد و ماتیاس سامر تائید نکرده که آیا باشگاه قرارداد این مربی را تمدید می کند یا خیر.

درحالی بار دیگر از سپردن هدایت سکان بایرن مونیخ به دستان گواردیولای ۴۱ ساله در فصل آینده به میان آمده است که این تیم پرآوازه آلمانی درحال حاضر با سرمربیگری هاینکس با اختلاف زیاد در صدر جدول رده بندی رقابت‎های بوندس لیگا قرار دارد و از سویی دیگر به مرحله حذفی رقابت‎های لیگ قهرمانان اروپا نیز راه پیدا کرده است.

گورادیولا پس از اینکه فصل قبل با کارنامه ای موفق از بارسلونا جدا شد،اکنون مورد توجه بسیاری از باشگاه‎های اروپایی واقع شده و هراز چندگاه خبرهای مبنی بر مذاکره باشگاه های بزرگی چون آث میلان، چلسی، منچستر یونایتد، منچستر سیتی و برخی دیگر از باشگاه های مطرح فوتبال با این مربی منتشر می شود.

هفته قبل وقتی خبرنگار روزنامه ورزشی بیلد از ماتیاس سامر، مدیر باشگاه بایرن مونیخ درخصوص موضع این باشگاه در ارتباط با گواردیولا پرسید،سامر گفت: تا قبل از مارس،ما به هیچ وجه درخصوص این موضوع صحبتی نمی کنیم. هاینکس افتخار خود را به تیم انتقال داده و مربی بزرگی است و ما باید به این فکر کنیم که تا پایان فصل یکی،دو جام ببریم.

مدیر ورزشی تیم فوتبال بایرن مونیخ آن روز از کارشناسان و رسانه ها درخواست کرده بود که درخصوص اینگونه شایعات بحث و گمانه زنی نکنند اما امروز خبر نزدیک شدن گواردیولا به بایرن مونیخ و افزایش احتمال سرمربی گری او در این تیم آلمانی بار دیگر به صورت جدی مطرح شده است.

این مربی اسپانیایی و هافبک معروف سابق تیم ملی این کشور که کارنامه بسیار موفقی با تیم باشگاهی بارسلونا به عنوان سرمربی از خود برجای گذاشته از همان روزهای اول پایان همکاری اش با آبی آناری ها، به عنوان گزینه سرمربیگری بایرن مونیخ آلمان مطرح بوده است.

براساس گزارش ها،گواردیولا با چشم پوشی از دستمزد سالانه ۲۲ میلیون یوری پیشنهاد شده از سوی باشگاه چلسی،در هفته های اخیر بارها در نیویورک با نمایندگان باشگاه آلمانی درحال مذاکره بوده است.

رسانه های آلمانی امروز همچنین از ملاقات نماینده گواردیولا با مسوولان باشگاه بایرن در شهر مونیخ خبر داده و اعلام کردند که توافقات اولیه برای آغاز همکاری وی با این باشگاه صورت گرفته است.

گواردیولا پیشتر در پاسخ به سوالات مطرح درمورد احتمال پیوستنش به بایرن مونیخ تاکید کرده بود بخاطر احترام به شخصیت هاینکس که سالها در تیم های اسپانیایی فعالیت داشته،نمی خواهد درمورد شایعات مطرح درمورد حضور در این تیم سخن بگوید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.