گوشی‌ هوشمندی که در خاموشی هم گوش به فرمان است

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

محصول یاد شده می‌تواند به فرمان‌های صوتی کاربر گوش دهد و حتی وقتی که در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برد و نمایشگر گوشی هم خاموش است، باز هم از این فرمان‌ها پیروی کند.
 
 
به گزارش فارس به نقل از سلولار – نیوز، پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند شرکت موتورولا که این روزها مراحل تولید آن دنبال می‌شود، امکانات قابل ملاحظه‌ای را در خود جا داده است که در یک فیلم ویدیویی روی شبکه‌های اجتماعی قابل رویت است.
 
مهم‌ترین پیشرفتی که در این گوشی هوشمند موسوم به Moto X به چشم می‌خورد این است که محصول یاد شده می‌تواند به فرمان‌های صوتی کاربر گوش دهد و حتی وقتی که در حالت آماده‌باش به‌سر می‌برد و نمایشگر گوشی هم خاموش است، باز هم از این فرمان‌ها پیروی کند.
 
در این فایل ویدیویی نشان داده شده است که کاربران با این گوشی هوشمند می‌توانند با گفتن جمله "بسیار خوب! هم‌اکنون سراغ گوگل برو…" جست‌وجوی اینترنتی خود را آغاز کنند.
 
البته باید توجه داشت که این قابلیت فقط برای یک کاربر انفرادی مفید است و در مکان‌های شلوغ و عمومی، مراکز خرید،‌ سالن‌های همایش و … می‌تواند با دریافت پیام‌های صوتی فراوان دچار مشکل شود.
 
لازم به ذکر است که سیستم دریافت فرمان‌های صوتی آیفون هم‌اکنون می‌تواند تماس‌های دریافتی را نشان دهد، وارد بخش پیام‌ها شود و صفحات کاربر در شبکه‌های اجتماعی را به نمایش بگذارد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.