گوشی بعدی آیفون ۵S نام دارد

۷فروردین ۱۳،

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که مدل آتی گوشی هوشمند اپل با نام آیفون ۵S وارد بازار شود که احتمال می‌رود همراه با پردازنده پرسرعت‌تر نسبت به مدل کنونی به دست کاربران برسد.
“پیپر جفری”(Piper Jaffray) از تحلیلگران مرکز Gene Munster اعلام کرد که شرکت اپل مدل آتی گوشی هوشمند آیفون را در ماه ژوئن به صورت رسمی معرفی می‌کند.
به گزارش فارس به نقل از سی‌نت، اگر پیش‌بینی‌های انجام شده درست از آب در بیاید شرکت اپل پیش از پایان ماه ژوئن ۴ میلیون دستگاه از مدل تازه گوشی هوشمند خود را وارد بازار می‌کند. این در حالی است که گفته شده بود در اولین هفته ورود آیفون ۵ به بازار جهانی ۵ میلیون دستگاه از ان فروخته شد.
کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند که طی سه ماه قبل از ژوئن ۲۰۲۴ بیش از ۳۰ میلیون دستگاه انواع آیفون فروخته خواهد شد که این رقم رشد ۱۵ درصدی فروش گوشی‌های هوشمند اپل نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که مدل آتی گوشی هوشمند اپل با نام آیفون ۵S وارد بازار شود که احتمال می‌رود همراه با پردازنده پرسرعت‌تر، دوربین دیجیتالی باکیفیت‌تر و همچنین نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای به‌روز شده به دست کاربران برسد.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.