گوشی تازه هوآوی با دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

منابع آگاه اسناد داخلی از شرکت هوآوی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد این شرکت چینی در حال ساخت گوشی هوشمند تازهی موسوم به Ascend P7 است که در سیستم داخلی با نام Sophia شناخته می‌شود.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، گوشی هوشمند Huawei Ascend P7 نسبت به مدل قبلی خود که Ascend P6 نام داشت بسیار پیشرفت کرده و مبتنی بر نمایشگر ۵ اینچی TFT LCD با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی ساخته شده است.
 
 
این گوشی هوشمند شامل تراشه مرکزی HiSilicon Balong 910 می‌شود که چهار هسته پردازشگر ۱٫۶ گیگاهرتزی به همراه رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی داخل آن جا گرفته‌اند. البته باید گفت که حافظه داخلی این محصول به کمک کارت حافظه microSD افزایش میابد.
 
بدنه این گوشی هوشمند از بهترین مواد ساخته شده است و این طور که اسناد داخلی هوآوی اعلام می‌دانرد، این محصول بهترین قابلیت تصویربرداری شخصی از خود کاربر را در بین همه گوشی‌ها ارایه می‌دهد.
 
شرکت هوآوی برای این گوشی هوشمند دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته است و دوربین اصلی هم با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی همراه با قابلیت اتوفوکوس و فلش LED به دست کاربران می‌رسد.
این گوشی هوشمند باتری ۲۴۶۰ mAh دارد و از خدمات شبکه مخابراتی LTE هم پشتیبانی می‌کند. هنوز زمان عرضه این گوشی مشخص نشده است.
 

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.