گوشی هوشمند مخصوص کودکان در راه بازار

موبنا- شرکت ژاپنی سافت‌بانک اقدام به ارایه گوشی هوشمندی برای کودکان کرده‌ است.

شرکت سافت بانک از گوشی های هوشمند جدیدی برای کودکان رونمایی کرده که قرار است زمستان یا بهار سال آینده در اختیار کاربران قرار گیرد.

گوشی‌های جدید سافت بانک با قاب‌هایی با لوگوی کارتون معروف Mickey and Mouse در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.این گوشی که در رنگ‌های سفید و صورتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، از سیستم عامل آندروید پشتیبانی می‌کند.

گفتنی است این گوشی از سرویس‌های شبکه نسل چهارم LTE پشتیبانی می‌کند و ضدآب است.

صفحه نمایش این گوشی ۴٫۵ اینچی است، از پردازنده ۱٫۵ گیگاهرتزی دوهسته‌ای بهره می‌برد و از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و هشت گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

میکی‌ماوس یا Mickey Mouse شخصیت کارتونی و برنده جایزه اسکار است که توسط شرکت والت دیزنی تولید شده است. خالق این شخصیت یک موش است که نقش صدای او را در ابتدا مدیر والت دیسنی ایفا می‌کرد.

میکی‌ماوس سال ۱۹۲۸ خلق شد و تا سال ۱۹۴۶، والت دیسنی صدای او را در می‌آورد. پس از دیسنی به ترتیب جیم ماکدانلد و وین آلوین به ترتیب نقش صدای میکی ماوس را به عهده گرفتند.

آندروید Android)) نام سیستم‌عاملی است که گوگل برای تلفن همراه و لوح‌رایانه و هم اکنون برای تلویزیون‌های هوشمند عرضه می‌کند و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه‌های مختلف قرار می‌دهد. آندروید بر پایهٔ هسته لینوکس ساخته شده‌است.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.