گوشی ویندوزی ۵۰دلاری عرضه شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

از روز جاری شرکت AT&T گوشی هوشمند یاد شده را در بعضی فروشگاه‌های خود با این رقم به فروش می‌رساند و در مقابل، فروشگاه اینترنتی Windows Store هم به صورت آنلاین Lumia 520 را با قیمت ۵۰ دلار در اختیار کاربران می گذارد.
 
 
تنها یک روز پس از معرفی رسمی گوشی هوشمند Lumia 525، ‌شرکت نوکیا قیمت مدل قبلی آن یعنی Lumia 520 را به میزان قابل ملاحظه کاهش داد تا فروش این محصول در بازار جهانی افزایش یابد.
 
به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت مخابراتی AT&T و فروشگاه رسمی Windows Store اعلام کردند که از روز جاری این گوشی هوشمند کاربردی را به قیمت ۵۰ دلار به فروش می‌رسانند.
 
لازم به ذکر است که این رقم قیمت نهایی گوشی محسوب می‌شود و کاربر برای خرید Lumia 520 نیازمند انعقاد هیچ گونه قرارداد مخابراتی نیست.
 
گفته می‌شود که از روز جاری شرکت AT&T گوشی هوشمند یا شده را در بعضی فروشگاه‌های خود با این رقم به فروش می‌رساند و در مقابل، فروشگاه اینترنتی Windows Store هم به صورت آنلاین Lumia 520 را با قیمت ۵۰ دلار در اختیار کاربران می گذارد.
 
گوشی هوشمند Lumia 520 یکی از پرفروش‌ترین محصولات نوکیا محسوب می‌شود و این شرکت فنلاندی تاکنون اقدامات قابل ملاحظه‌ای انجام داده است که فروش آن را بیشتر می‌کند. اما انتخاب قیمت ۵۰ دلاری برای این گوشی از مهم ترین اتفاقاتی محسوب می‌شود که می‌تواند فروش آن را از قبل هم بیشتر کند.
 
شرکت نوکیا هنوز قیمت نهایی Lumia 525 را عرضه نکرده است و البته کارشناسان می‌گویند که این شرکت فنلاندی نمی‌توان آن را چندان گران‌تر از Lumia 520 روانه بازار کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.