گوشی One M9 علاوه بر اندروید با ویندوز ۱۰ نیز عرضه می‌شود

گردآوری شده توسط گروه فن آوری اطلاعات ممتاز نیوز

مطمئن هستیم که اچ‌تی‌سی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون از گوشی هوشمند تازه خود با نام HTC One M9 رونمایی خواهد کرد.

مطمئن هستیم که اچ‌تی‌سی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون از گوشی هوشمند تازه خود با نام HTC One M9 رونمایی خواهد کرد. این گوشی هوشمند به سیستم‌عامل اندروید مجهز خواهد شد؛ اما ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد نسخه‌ی مجهز به ویندوز ۱۰ این گوشی را در آینده روانه‌ی بازار کند.

براساس شایعاتی که اخیرا توسط اکانت توییترِ upleaks فاش شده، هرچند اچ‌تی‌سی در MWC امسال تنها از نسخه‌ی اندرویدی HTC One M9 رونمایی خواهد کرد اما در حال برنامه‌ ریزی است تا در آینده‌ نسخه‌ی تحت ویندوز ۱۰ از HTC One M9 را نیز تولید کند.

اچ‌تی‌سی پیش از این نیز تجربه‌ی مشابه‌ای را با HTC One M8 داشت. این گوشی هوشمند چند ماه پس از عرضه‌ برای پلتفرم اندروید به همراه سیستم‌عامل ویندوز فون ۸ نیز عرضه شد.

گزارش شده که نسخه‌ی ویندوزی از HTC One M9 با نام رمزِ Hima W در داخلِ کمپانی اچ‌تی‌سی شناخته می‌شود. ظاهرا این گوشی یک کپی کامل از نسخه‌ی اندرویدی است و از نظر سخت‌افزاری هیچ‌تفاوتی با HTC One M9 ندارد و تنها به جای اندروید به ویندوز ۱۰ مجهز خواهد شد.

پیش‌تر نیز شایعه شده بود که ردموندی‌ها در تلاش می باشند تا اچ‌تی‌سی را راضی کنند تا One M9 را به همراه سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ تولید کند. در حال حاضر مهم‌ترین محصولات مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوزفون، گوشی‌های سری لومیا می باشند و کمپانی‌های تولیدکننده‌ی تلفن‌های هوشمند، علاقه‌‌ای به ارائه‌ی محصولات خود با سیستم‌عامل ویندوزفون نشان نمی‌دهند.

 نسخه‌ی ویندوزی از HTC One M8 تنها در بازار امریکا و چند بازار محدود ارائه شد و هرگز به بازار آسیا و اروپا راه نیافت. حال باید منتظر ماند و دید شرایط برای Hima W چطور خواهد بود.


سایت ممتاز .خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.