گوگل جنایتکاران را تعقیب می‌کند

گوگل قوی ترین موتور جستجوی دنیاست و اکنون به نظر می رسد که این غول اینترنتی تصمیم گرفته تا از قدرت خود در جهت پیشبرد یک هدف خوب استفاده کند .

به گزارش سه نسل به نقل از آی تی آنالیز ، علاوه بر ارائه کردن لینک موضوعات سرگرم کننده، گوگل در نظر دارد با استفاده از فناوری های خود به استحکامات سایبری شبکه های بین المللی جنایتکاران نفوذ کند.

در حال حاضر گوگل با سازمانهای بین المللی ضد جنایی همکاری دارد تا حفره های امنیتی نفوذ به شبکه گروه بین المللی تروریست ها ، قاچاقچیان مواد مخدر و انسان را بیابند.

لازم به ذکر است که گروههای تروریستی ، قاچاقچیان مواد مخدر و انسان با استفاده از اینترنت اعمال غیر انسانی خود را پیش میبرند و گاهی از فناوری های پیشرفته رمز دار برای قانونی به نظر رسیدن فعالیتهای خود استفاده می کنند .

سازمانهای جهانی ضد جنایی امیدوارند که فناوری های گوگل به عنوان عامل کلیدی به آنها کمک کند تا مانع اقدامات گروه های جنایی از طریق اینترنت شوند.

هر چند شروع چنین فعالیتی برای گوگل مسیر متفاوتی ست اما امروزه شرکتهای فعال در حوزه فناوری، قدرت و ابزارهای پیشرفته ای برای نظارت بر عملکرد چنین شبکه های غیر قانونی در اختیار دارند که می توان از آنها برای مبارزه و نابودی اقدامات جنایی در سراسر جهان استفاده کرد .


جدیدترین مقاله های آی تی و موبایل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.