گوگل پلاس+ رتبه دوم شبکه های اجتماعی دنیا

۰۹ام بهمن ،

فاوانیوز: گوگل پلاس با رشدی باور نکردنی رتبه دوم شبکه های اجتماعی را بعد از فیس بوک بدست آورده است.

بر اساس گزارشهای منتشره از سوی گلوبال وب ایندکس،گوگل پلاس هم اینک ۳۴۳ میلیون کاربر فعال دارد که بعد از فیس بوک (یک میلیارد کاربر ثبت شده و ۷۰۰ میلیون کاربر فعال) رتبه دوم پر کاربر ترین شبکه های اجتماعی دنیا را دارد.

گوگل پلاس ملقب به شهر مجازی ارواح اینک به قول Vic Gundorta پر از ارواح است. فیس بوک با در اختیار داشتن ۷۰۰ میلیون کاربر فعال و گوگل پلاس با ۳۴۳ میلیون کاربر فعال رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.

مطابق آمار مهاجرت از شبکه های اجتماعی محلی به سوی شبکه های اجتماعی جهانی و بالاخص فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر در فصل چهارم سال مالی ۲۰۱۲ رشد خوبی را نشان می دهد.

بیشترین رشد را توئیتر در سال ۲۰۲۲  با ۴۰ درصد رشد در ۳۱ بازار (۳۱ بازار حدود ۹۰ درصد بازار جهانی اینترنت را در بر می گیرد) آغاز کرده است.

۲۱ درصد از بازار جهانی اینترنت به طور ماهانه روی توئیتر فعالیت دارند و ۲۱ درصد یوتیوب و ۲۵ درصد گوگل پلاس و ۵۱ درصد فیس بوک بازان به صورت ماهیانه روی شبکه های اجتماعی خود فعالیت دارند.

گوگل پلاس رشد خود را مدیون کاربرانی است که در حوزه مدیا و رسانه فعالیت می کنند. همچنین وصل بودن گوگل پلاس به سایر محصولات گوگل این روند رشد را تسهیل کرده است.

کاربرانی که جی میل و یوتیوب استفاده می کنند به گوگا پلاس می پیوندند (و گاهی اوقات هم پیوند داده می شوند)

اتصال شبکه های محلی با گوگل پلاس نیز یکی دیگر از این عوامل است که شبکه های اجتماعی محلی با کاربران محدود کم کم به سوی شبکه های جهانی سوق داده شده اند.
 
منبع: خبر آنلاین از  زد دی نت

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.