گوینده‌ای که خواننده شد

مهرداد شهسوارزاده خواننده پاپ گفت: «از اوایل تولد رادیو جوان همکاری‌ام را با این شبکه شروع کردم. در آن سال‌ها به عنوان گوینده، دستیار تولید و تهیه در زمینه ساخت وله‌های موسیقی کار می‌کردم.»
 

او ادامه داد: «اولین کار من هم در رادیو جوان پخش شد. شاید به همین دلیل است که من خود را عضوی از خانواده شبکه جوان می‌دانم. به طور کلی علاقه‌ من به رادیو بیشتر از تلویزیون است و در هر شرایطی به رادیو پناه برده و سعی کرده‌ام آثارم از این شبکه پخش شود.»

شهسوارزاده در پاسخ به این پرسش که چگونه از گویندگی رادیو به خوانندگی رسیدید؟ گفت: «گویندگی هم یک نوع خوانندگی تقریبا آهنگین است؛ البته خوانندگی مسلما تخصصی‌تر از گویندگی است اما من درباره‌ی سبک و سیاق کلی کار صحبت می‌کنم.»
 

او اذعان کرد: «قبل از این‌که گوینده باشم در تلویزیون کارهای متفاوتی داشتم و پس از کسب تجارب متفاوتی در این زمینه وارد کار گویندگی شدم. خلاف آنچه که امروزه به طور معمول وجود دارد و گوینده‌ها از رادیو به تلویزیون می ‌روند.»

او درباره‌ جشنواره جوانه رادیو جوان نیز گفت: «رادیو جوان دارای مخاطبان جوان و با شور است که بسیار می‌توانند شگفتی‌ساز باشند. من فکر می کنم برگزاری این جشنواره یکی از مبارک‌ترین اتفاقاتی است که در رابطه با تعامل رادیو با مخاطب اتفاق می‌افتد.»
 

۵۸۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.