گیگز: بازی برای انگلیس،گزینه ای برای من نبود

رایان گیگز، کاپیتان تیم المپیک بریتانیا در رقابتهای المپیک لندن، در صحبتهایی اعلام کرده که برتن کردن پیراهن تیم ملی انگلیس را هیچ وقت حتی بررسی هم نکرده.

رایان گیگز در طول دوران حرفه ای اش بیش از ۶۰ بازی ملی برای تیم ملی ولز انجام داد و البته قبل از آن برای تیم بچه های مدرسه ای انگلیس بازی می کرد.بعد از آن دوران، گیگز هرگز پیراهن تیم ملی انگلیس را برتن نکرد.. .او اکنون در این باره گفته:« در آن روزها شرایط گیج کننده ای بود؛ چون من برای تیم بچه های مدرسه ای انگلیس بازی می کردم.بعد از آن به خاطر مشکلاتی که تیم ملی انگلیس در پست بازیکن میانی سمت چپ داشت، خیلی ها به من می گفتند که باید انگلیس را انتخاب کنم. ولی من هیچ وقت نتوانستم انگلیس را انتخاب کنم.»

این درحالی است که رایان گیگز یکی از مهره های کلیدی منچستریونایتد در سالهای اخیر بوده ولی او هرگز نتوانسته با تیم ملی ولز به تورنمنت معتبری برسد. حالا این شانس را دارد که به عنوان کاپیتان تیم المپیک انگلیس روانه رقابتهای المپیک لندن شود. گیگز ادامه داد:« کارنامه ورزشی من برای تیم ملی کشورم، کاملا برعکس کارنامه فوتبال باشگاهی ام بوده. من با یونایتد خیلی موفق بودم ولی در ولز اوضاع بدین ترتیب نبود. من همیشه بقیه را نگاه می کردم، به ویژه آنهایی که با آنها بزرگ شده ام را…آنها به تورنمنت های بین المللی می رفتند و من همیشه آرزو می کردم که من هم بتوانم درتورنمنتی رسمی شرکت کنم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.