گیگز: می‌توانیم با فشردگی بازیها کنار بیائیم

۲۶م اسفند ،

 رایان گیگز ستاره باتجربه منچستریونایتد در صحبت هایی اعلام کرد که اطمینان کافی را به تیمش دارد و براین باور است که صدرنشین کنونی رقابت های لیگ برتر توان لازم را برای رویارویی با ماه آوریل که ماهی با بازی های فشرده برای یونایتد است را دارد.

به گزارش گل، یونایتد می بایست در طول ۴۸ ساعت مقابل دو تیم ساندرلند و چلسی قرار بگیرند. این فشردگی به دلیل تساوی یونایتد و چلسی در رقابت های مرحله یک چهارم پایانی اف.ای کاپ و لزوم تکرار این بازی بیشتر نیز شده است.

دراین میان گیگز در صحبت هایی به ام.یو.تی .وی گفت:« شرایط عجیبی است. فکر می کنم که مسئولان درحال برنامه ریزی برای تکرار بازی با چلسی می باشند. در شرایطی که چلسی هنوز هم در لیگ اروپا حضور دارد، سخت است  زمان مناسبی برای تکرار این بازی یافت و روز دوشنبه تنها زمان ممکن بود. عجیب است که ما در طول ۴۸ ساعت دو بازی برگزار کنیم و این برایمان عادی نیست.»

گیگز ادامه داد:« البته با درنظر داشتن بازیکنانی که تیم ما در اختیار دارد و میزان آمادگی بازیکنان، امیدواریم که بتوانیم بعد از تعطیلات ملی آماده باشیم و بتوانیم دو بازی را برگزار کنیم. این دوبازی، دو بازی مهم است که در بازه زمانی کوتاهی برگزار می شود. ساندرلند در خارج از خانه تیم سرسختی است و چلسی هم همین طور. ولی امیدوارم که با تیمی که دراختیار داریم، بتوانیم از پس این شرایط بربیائیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.