گیل نیرنگ: کشتی گیر قزاق تعجب کرده بود

۲۹فروردین۱۳،

پل شکن، فنون پرتابی و ضربه های فنی من را نمی دیدند؛

کشتی گیر وزن ۹۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: مسوولان کشتی آسیا با تضیع حق کشتی گیران ایران، به دنبال پایین آوردن جایگاه کشتی فرنگی ایران در آسیا و جهان می باشند.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، داود گیل نیرنگ که در مرحله نیمه نهایی مسابقه های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا در هندوستان به مصاف ایسکاکوف از قزاقستان رفت و در رقابتی عجیب، نتیجه را به این حریف واگذار کرد، با بیان این مطلب افزود: همه می دانند که ما قهرمان کشتی فرنگی جهان و المپیک هستیم.

وی ادامه داد: مسوولان شورای کشتی آسیا که بیشتر اعضای آن از کره جنوبی، قزاقستان و ازبکستان می باشند، طاقت دیدن پیشرفت و موفقیت کشتی فرنگی ایران را در دنیا ندارند و برای تخریب کشتی فرنگی کشورمان می خواهند، ایران را ضعیف نشان دهند و رتبه ما را پایین بیاورند.

گیل نیرنگ اظهار داشت: از این رو هدفمند کار می کنند و در مبارزات کشتی گیران کشورمان با رقیبان آنها، به ورزشکاران کشورمان امتیاز نمی دهند.

وی به کشتی خود با کشتی گیر قزاقستان اشاره کرد و گفت: در این کشتی، چهار فن پرتابی ۳ امتیازی زدم، دو بار حریف را در پل شکن نگه داشتم و چهار بار او را ضربه فنی کردم اما در پایان اعلام کردند که من بازنده هستم.

گیل نیرنگ تاکید کرد: علاوه بر داوران، حتی کشتی گیر قزاق هم می دانست که من پیروز میدان هستم چرا که پس از اعلام نام وی به عنوان فرد پیروز، او هم متعجب شده بود.

وی خاطر نشان کرد: در جریان مسابقه، حریف را روی پل می بردم اما به جای اینکه به من امتیاز بدهند، به کشتی گیر قزاق امتیاز می دادند و در عین ناباوری او را برنده مسابقه اعلام کردند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.