گیگز منچستر سیتی را به مبارزه طلبید

هافبک ولزی منچستر یونایتد به هواداران تیمش قول داد که در فصل آینده جام قهرمانی را از منچسترسیتی پس خواهند گرفت.

رایان گیگز مهاجم تمام نشدنی منچستر یونایتد که از سوی اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای لیگ برتر انگلیس به عنوان بهترین بازیکن دو دهه اخیر فوتبال انگلیس انتخاب شد. خیلی زود برای بازیکنان منچسترسیتی شروع به کری خوانی کرد.

گیکز با وجود ۴۰ ساله شدن یک فصل دیگر هم قراردادش را تمدید کرد، گفت: درست است که ما این فصل را بدون گرفتن جام به پایان رساندیم، اما این شرایط زیاد طول نخواهد کشید. فصل آینده جام قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را به دست خواهیم آورد و منچسترسیتی را به همان جایگاه قبلی خود بر خواهیم گرداند.

وی افزود: ترسی از منچسترسیتی نداریم، چرا که ما عاشق چالش و مبارزه طلبی هستیم. درست است که ما در پایان رقابت را به منچسترسیتی واگذار کردیم، اما فصل آینده برای برگرداندن جام به اولدترافورد تلاش خواهیم کرد. اعتراف می‌کنم که منچسترسیتی با شایستگی به قهرمانی رسید، موضوع ناراحت کننده برای ما این است که در صدرنشینی خود کوتاهی کردیم و در حالی که با هشت امتیاز در هفته‌‌های پایانی صدرنشین بودیم، به یک باره همه چیز برگشت و در نهایت با اختلاف تفاضل گل جام قهرمانی را از دست دادیم. اما در مقابل آنچه برای ما امیدوار کننده بود این است که بازیکنان جوان بسیار خوبی را معرفی کردیم. اطمینان دارم که منچستر یونایتد در فصل آینده با این بازیکنان جوان نتایج بسیار خوبی کسب خواهد کرد.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۸ نفر   |   تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , منچستر یونایتد, گیگز

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.