یادداشت پیمان قاسم خانی برای دربی

۳۰م دیماه ،

ممتازنیوز: پیمان قاسم خانی، در تماشا نوشت:

 راستش به خاطر اینکه الان در جدول لیگ نهم هستیم کری خاصی به ذهنم نرسید ولی می­خواهم بگویم مردانگی این است که طرفدار تیمی باشی که نهم است، وگرنه طرفدار تیم اول بودن که هنر نیست! فصل پیش هم که دوازدهم شدیم، خلاصه ما یک همچین آدم­هایی هستیم!

به نظرم استقلالی ها حق دارند به تیم و مربی­شان بنازند، چون راستش استقلال امسال تیم درست و حسابی ای است. برای من به عنوان یک پرسپولیسی حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت استقلال بسیار حرصم می دهد! امیدوارم این دربی طلسم نباختن امیر قلعه نویی در دربی بشکند ولی واقعیت این است که ایشان مربی کاربلد و قابل احترامی است و واقعا خوش به حال استقلال که ایشان را دارد. به نظر من که امیر قلعه نویی بهتر از پرویز مظلومی است، آن بازی هایی هم که پرویز مظلومی توانسته بود پرسپولیس را ببرد، استقلال برتری خاصی نسبت به پرسپولیس نداشت، به خصوص که این برد آخر پرسپولیس به هر چهارتای آن بردها می­ارزید. واقعا ایمون زاید در آن دربی استقلالی­ها را ضایع کرد!

احتمالا جمعه برای دربی با یک تعداد از دوستان استقلالی مان در خانه مهراب دور هم جمع می شویم و بازی را می­بینیم. مهراب هم مثل من پرسپولیسی است ولی مطمئنا با استقلالی ها دعوایمان نخواهد شد! با هیچ کدام از دوست های استقلالی ام روی بازی شرط بندی نمی کنم، چون معمولا روی هر تیمی شرط می بندم آخرش می بازد! برای همین ترجیح می دهم الان روی استقلال شرط ببندم.

احساس می کنم این دربی مساوی خواهد شد، با این تفاوت که این مساوی بسیار زیباتر از مساوی های قبلی­ای است که تا حالا از این دو تیم دیدیم. البته قشنگ­ترین مساوی پرسپولیس و استقلال همان سالی اتفاق افتاد که وسط بازی کتک­کاری شد؛ قشنگی­اش هم به خاطر همان کتک­کاری­هایش بود! طرفدارهای استقلال باید هم خوشحال باشند، چون این دربی ما علی کریمی را نداریم، ولی انشالله که هر طوری شده به بازی برسد. به هر حال امیدوارم بازی قشنگ و بدون تنشی ببینیم. این تیم استقلال واقعا دارد تمیز بازی می­کند و پرسپولیس ما هم که چند وقت است دارد خوب بازی می­کند و بچه هایمان حسابی روی فرم اند. با این حال امیدوارم بازی­ای ببینیم که به طرفدارهای هر دو تیم حسابی خوش بگذرد، ولی آخرش ما ببریم!


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.