یادی از بزرگان عرفان و سیاست در ˝مادرانه˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

در سریال ˝مادرانه˝ از بزرگان علم و عرفان و شخصیت های تاریخ معاصر یاد شد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری هنر ایران، سریال “مادرانه” به کارگردانی جواد افشار از اولین روز ماه مبارک رمضان روی آنتن سیما رفت که با استقبال مخاطبان بسیاری روبرو شده است.

در یکی از قسمت های این سریال یادی از بزرگان علم و عرفان و صورت گرفت، در این قسمت یکی از کارا کترهای این سریال با عنوان حاج آقا ثانی قصه ای را از قول آیت الله مجتهدی تهرانی نقل می کند که متناسب با حال و هوای ماه رمضان امسال بود.

درقسمت دیگری از این سریال که روی آنتن رفت یکی از نقش های اصلی این سریال یادی می کند از شهید محمد علی رجایی و خاطره ای را از آن شهید بزرگوار نقل می کند که د اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی باهث خیر شدو و خیل عظیمی از مردم ایران صاحب خانه شدند.

این اتفاق برای اولین بار است که در تولیدات رسانه ای ما افتاده و این رویکرد مجموعه نمایشی مادرانه قابل توجه مخاطبین رسانه ملی قرار گرفته است.

“مادرانه” سریال مناسبتی ماه مبارک رمضان است که از شبکه سوم سیما روی آنتن می رود.

بازیگران سریال مادرانه: مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر و… ازجمله بازیگران این سریال می باشند و انتخاب دیگر بازیگران ادامه دارد. فیلمنامه این سریال توسط سعید نعمت ا… نوشته شده و مضمونی اجتماعی دارد…

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه هایش را می خواهد، ولی مرد امتناع می کند. تدوین همزمان سریال را نیز خشایار موحدیان و سودابه سعید نیا برعهده دارند. شفیعی تهیه کنند این سریال تجربه تهیه سریال مناسبتی پربیننده «جراحت» را برای شبکه سه در کارنامه دارد.

از دیگر عوامل این فیلم می توان به: مدیر تصویر برداری: خسرو دادگر مرام/ مدیر صدابرداری: هادی افشار/ طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی/ طراح چهره پردازی: مهدی شیرازی/ مدیر تولید: فرشید رئوفی/ دستیار تهیه کننده: سعید پروینی/ دستیار اول کارگردان: داوود باقری/ مدیر برنامه ریزی: حبیب قلی زاده/ مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا.
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.