یادی از حضور همزمان میناوند و انصاریان در تلویزیون + فیلم

مهرداد میناوند و علی انصاریان، دو فوتبالیست سابق تیم ملی کشورمان، سال گذشته بود که همزمان در برنامه «شوتبال» به عنوان مهمان حضور پیدا کردند؛ حالا یکی از آنها را کرونا برای همیشه از ما گرفته است و دیگری هم دو هفته است که در بخش آی سی یو بیمارستان، با این ویروس منفور دست و پنجه نرم می کند.

به گزارش ممتازنیوز، چهارشنبه ـ هشتم بهمن ماه بود که مهرداد میناوند ـ بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس ـ پس از روزها مبارزه با بیماری، جان خود را از دست داد. او سال قبل به همراه علی انصاریان ـ دیگر بازیکن سابق تیم های ملی ایران، پرسپولیس و استقلال ـ که هم اکنون به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، در یکی از قسمت‌های برنامه «شوتبال» با اجرای امیرحسین رستمی حاضر شدند.

مهرداد میناوند حدود یک ماه قبل ازدواج کرده بود و در کارت دعوت عروسی‌اش، وعده برگزاری جشن عروسی و دعوت از دوستان را در روزهایی که اوضاع بهتر شود داده بود.

علی انصاریان نیز که در حال حاضر به دلیل درگیری ۸۰ درصدی ریه‌هایش با کرونا در بیمارستان بستری است، چند سال قبل با دنیای فوتبال خداحافظی کرد و از آن پس در مقاطعی عالم بازیگری را هم امتحان می کند.

در ادامه ویدیو قسمتی از حضور مهرداد میناوند و علی انصاریان در برنامه تلویزیونی«شوتبال» شبکه نسیم را می‌بینید که توسط تهیه کننده این برنامه در اختیار ایسنا گذاشته شده است:

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.