یاد بیات و ناصر عبداللهی در چهارمین برنامه هزار صدا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

موسیقی > نشست– ممتازنیوز:
چهارمین برنامه از سری برنامه‌های آکادمی موسیقی هزار صدا با یادی از بابک بیات و ناصر عبداللهی پنجشنبه ۲۱ آذرماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

آرش نصیری مجری و ایده‌پرداز این برنامه ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت:این برنامه که پنجشنبه سوم هر ماه برگزار می‌شود، در چهارمین دوره خود در فرهنگسرای ارسباران میزبان اهالی موسیقی خواهد بود.
وی افزود در این برنامه یاد ناصر عبدالهی و  استاد بابک بیات گرامی داشته خواهد شد و  کارشناسانی همچون نیلوفر لاری‌پور، نیما مسیحا و پویا نیک‌پور داوری کارها و اجراها را بر  عهده خواهند داشت.

  • برنامه‌ای تازه نفس در نقد و بررسی ترانه و موسیقی پاپ

 به گفته نصیری این برنامه که با معرفی آثار خوانندگان جوان همراه است ،با هدف کمک به پیشرفت موسیقی پاپ ایران و کشف استعدادهای این عرصه برگزار می‌شود و در برنامه چهارم خود اجرای ۱۰ خواننده نوپا را شاهد است و در نهایت انتخاب خواننده برتر انجام می‌شود.
مهرداد نصرتی نیز که از دوستان مرحوم ناصر عبدالهی بوده و همکاری‌های بسیاری با این خواننده داشته است، در این برنامه اجرای ویژه‌ای خواهد داشت.

درچهارمین دوره برنامه آکادمی موسیقی هزار صدا همچنین برنامه‌ای برای یادبود استاد بابک بیات به اجرا در خواهد آمد. علیرضا قرایی‌منش نیز به اجرای افتخاری قطعاتی از مجموعه قطعات خواهد خواهد پرداخت.

چهارمین برنامه آکادمی موسیقی هزار صدا عصر روز  پنجشنبه ۲۱ آذرماه در محل تالار هنر فرهنگسرای ارسباران برگزار می گردد.


RSS
منبع: همشهری
بازنشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.