“یاران کارت” بانک سامان عرضه شد

“یاران کارت” بانک سامان عرضه شد | چاپ |
چهارشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۳:۳۴

بینا- طی توافقنامه همکاری مشترک بانک سامان و فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاران دریان، یاران کارت به عنوان خدمت جدید بانک سامان و با هدف ترویج فرهنگ خرید الکترونیکی عرضه شد.
به گزارش بینا، با استفاده از یاران کارت و از طریق کارت ‌خوان‌ه ای بانک سامان، خریدهای مشتریان فروشگاه­های زنجیره­ای یاران دریان از تخفیف­هایی ویژه برخوردار می­­شود. یاران کارت با طرحی ویژه در راستای معرفی برند یاران دریان، در مبالغ ۳۰۰، ۲۰۰، ۱۰۰ و ۵۰ هزار تومانی و به­صورت بی­نام طراحی شده و برای عرضه به عموم، دراختیار آن دسته از فروشگاه­های این مجموعه که به کارت­خوان بانک سامان مجهز هستند قرار می­گیرد.
بر اساس این گزارش، طی توافق‌های انجام شده نسبت به تعداد کارت­های درخواستی فروشگاه­ها، تخفیفی بین ۲ تا ۵ درصد ازسوی بانک سامان برای هر کارت لحاظ می‌شود.
این گزارش حاکی است، تجهیز فروشگاه به دستگاه­های کارت­خوان بانک سامان، برخورداری از تسهیلات ویژه­ی پذیرندگان سامانی، برخورداری از جوایز قرعه­کشی­های ماهانه­ی ویژه­ی دارندگان کارت‌خ وان،بهره­مندی از مزایای حساب جاری ۲۴ سامان، برخورداری از خدمات اطلاع­رسانی و تبلیغاتی بانک سامان، امکان نصب دستگاه­های خودپرداز سامان در برخی فروشگاه­های منتخب از مزایای یاران کارت برای فروشندگان است.
لازم به ذکر است، استفاده از تخفیف­های ویژه­، برخورداری از تسهیلات مصرفی بانک سامان در قالب کارت اعتباری از مزایای این کارت برای مشتریان است.
گفتنی است،‌ مشتریان و فروشندگان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این خدمت جدید می‌توانند به شعب بانک سامان مراجعه کنند یا با مرکز سامان ارتباط با شماره ۶۴۲۲-۰۲۱ تماس حاصل کنند.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.