یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند

۲۵خردادماه،

یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند

یاهو ایمیل کاربران غیرفعال را واگذار می‌کند

شرکت یاهو به آن دسته از کاربرانی که طی ۱۲ ماه قبل از سرویس پست الکترونیکی خود در این پایگاه اینترنتی استفاده نکرده‌اند اخطار داد که شناسه کاربری آن‌ها را بازیابی می‌کند و آن را در اختیار دیگر کاربران می‌گذارد.

به گزارش راسخون به نقل از ایتنا ، شرکت یاهو به آن دسته از کاربرانی که طی ۱۲ ماه قبل از سرویس پست الکترونیکی خود در این پایگاه اینترنتی استفاده نکرده‌اند اخطار داد که شناسه کاربری آنها را بازیابی می‌کند و آن را در اختیار دیگر کاربران می‌گذارد.

به گزارش ایتنا، این شرکت در وبلاگ رسمی خود توضیح داد که شناسه‌های کاربری اشخاصی که طی یک سال قبل سراغ ID خود نرفته‌اند را آزاد می‌کند تا کاربران تازه بتوانند آنها را در اختیار بگیرند.

به گفته یاهو، بعضی از شناسه‌های کاربری در این پایگاه اینترنتی همواره مورد درخواست کاربران تازه بودند و از آنجایی که صاحبان این شناسه‌ها هرگز سراغ آنها نرفته‌اند، قصد دارد آنها را آزاد کند.

“جی روسیتر”(Jay Rossiter) مدیر پلتفورم‌های یاهو در این خصوص گفت: «اگر شما هم مثل من باشید ترجیح می‌دهید که یک شناسه کاربری کوتاه، آسان، قابل حفظ کردن و مناسب مانند albert@yahoo.com را برای خود داشته باشید و به‌جای آن به‌اجبار شناسه albert۹۳۳۰۳۹۹@yahoo.com را مورد استفاده قرار ندهید.»

این طور که یاهو گفته است، از اواسط ماه ژوئیه کاربران می‌توانند IDهای مورد نظر خود را در پایگاه اینترنتی یاهو ایجاد کنند تا در اواسط ماه آگوست به آن‌ها اعلام شود که کدام یک از این IDها را می‌توانند در اختیار بگیرند.

/۱۱۷/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.