یحیی به انتظار ساپینتو نشست، رونمایی از ستاره جدید فوتبال ایران!

ورزش ایران و جهان امروز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا،  تیم فوتبال اینتر موفق شد با پیروزی در فینال جام حذفی ایتالیا، عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست بیاورد. درجریان فینال کوپا ایتالیا دو تیم اینتر و فیورنتینا به مصاف هم رفتند که این رقابت با پیروزی ۲ بر ۱ اینتر همراه بود. فیورنتینا خیلی زود و در دقیقه ۳ از اینتر پیش افتاد اما نراتزوری با درخشش لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی خود دو مرتبه دروازه فلورانسی‌ها را باز کرد تا بازی با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شاگردان اینزاگی به پایان برسد. افعی‌ها با این پیروزی موفق شدند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

امین حزباوی با قرارداد ۳ ساله به السد قطر پیوست

روزنامه الوطن قطر اعلام کرد که پدیده فولاد با قراردادی سه ساله به السد پیوسته است و به زودی این انتقال رسما اعلام می‌شود. محمد امین حزباوی پدیده فولاد و لیگ برتر ایران در فصل قبل بود. این بازیکن جوان عملکرد بسیار خوبی در فولاد داشت و همچنان که پیش‌بینی می‌شد مورد توجه تیم‌های قطری قرار گرفت. روزنامه الوطن چاپ قطر اعلام کرد که السد با قراردادی سه ساله پدیده جوان فولاد را جذب کرده و به زودی این انتقال رسما اعلام خواهد شد. این روزنامه قطری اعلام کرد که رئیس باشگاه فولاد برای نهایی کردن این قرارداد وارد قطر شده و به زودی قرارداد بسته می‌شود.

هم‌گروهی امیدهای فوتبال ایران با ازبکستان، هنگ‌کنگ و افغانستان

قرعه‌کشی مسابقات انتخابی جام ملت‌های فوتبال زیر ۲۳ سال آسیا برگزار شد و تیم ملی ایران حریفان خود را در شناخت. تیم ملی فوتبال امید ایران که به تازگی رضا عنایتی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دیده است می‌خواهد در مسابقات جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا شرکت کند و برای این کار ابتدا باید از سر حریفانش در مسابقات مقدماتی عبور کند. قرعه‌کشی این مسابقات امروز (پنجشنبه) برگزار شد و ملی‌پوشان امید ایران در گروه E‌ با تیم‌های ازبکستان، هنگ‌کنگ و افغانستان هم‌گروه شد.

صعود پرسپولیس به فینال

تیم فوتبال پرسپولیس با برتری سه بر یک برابر هوادار به فینال جام حذفی صعود کرد و حریف استقلال در این دیدار پایانی شد.  در دومین دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال ایران، تیم فوتبال هوادار به مصاف پرسپولیس رفت که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به اتمام رسید تا حساس‌ترین داربی ۲۰ سال اخیر در دهم خرداد بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال این مسابقات برگزار شود.

کارشناسی داوری دیدار هوادار و پرسپولیس

یک کارشناس داوری معتقد است علی صفایی قضاوت خوبی را در دیدار دوم نیمه نهایی جام حذفی نداشت. حیدر سلیمانی در گفتگو با ایسنا درباره قضاوت علی صفایی در دیدار پرسپولیس و هوادار در نیمه نهایی جام حذفی که با برتری سه بر یک شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه شد، عنوان کرد: با اینکه اشتباهات داور در نتیجه بازی تاثیر چندانی نگذاشت اما قضاوت صفایی خوب نبود و دو اشتباه تاثیرگذار در این دیدار داشت.

گل‌محمدی: استقلالی‌ها بی‌احترامی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی برای پرسپولیس بود و بازیکنان ما تحت فشار شدید بدنی و ذهنی‌اند. یحیی گل‌محمدی پس از  پیروزی تیم پرسپولیس برابر هوادار و صعود به فینال جام حذفی در نشست خبری بیان کرد: بازی خوبی بود و با توجه به نتیجه‌ای کسب شد خوب شروع کردیم و بازی را تا نیمه اول خیلی خوب کنترل کردیم. در نیمه دوم حریف انرژی بیشتری گذاشت و برای جبران آمد و تیم ما ناخودآگاه عقب‌نشینی کرد و گل خوردیم.

سومین قهرمانی متوالی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با کسب دومین پیروزی مقابل کاله مازندران، قهرمان لیگ برتر شد.   از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (پنج‌شنبه) ۴ خرداد ۱۴۰۲، تیم‌های کاله مازندران و شهرداری گرگان در بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال ایران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، شهرداری گرگان با نتیجه ۸۱ – ۷۹ به پیروزی رسید تا برای سومین سال متوالی قهرمان لیگ برتر شود.

معرفی قهرمانان ۵ وزن نخست جام تختی

نفرات برتر پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی به عنوان یکی از مراحل اصلی انتخابی تیم ملی مشخص شدند.  دیدارهای فینال پنج وزن نخست کشتی آزاد جام تختی در سالن غدیر ارومیه برگزار شد و نفرات برتر اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم مشخص شدند. در فینال وزن ۵۷ کیلوگرم، احمد محمدنژاد جوان برابر میلاد والی‌زاده در یک مبارزه نزدیک با نتیجه هفت بر شش به پیروزی رسید و بر سکوی نخست ایستاد.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.