یخچال‌های بودار راز باند قاچاق سوخت را لو داد

رئیس پلیس آگاهی اصفهان از توقیف کامیون‌ی خبرداد که با دستکاری در باک خودرو گازوئیل قاچاق می‌کرد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین‌زاده با بیان اینکه ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حین بازرسی کامیون‌ها متوجه بوی شدید گازوئیل منتشر شده از دو کامیون حامل یخچال شدند گفت: ماموران با توقیف این خودروها به بازرسی از آنان پرداختند.

وی با بیان اینکه جمله«مخصوص حمل فرآوردهای خام دامی» نوشته شده بود گفت: کارآگاهان با بازکردن در یخچال‌های با بشکه‌های مملو از گازوئیل مواجه شدند.

رئیس پلیس آگاهی اصفهان با بیان اینکه ماموران محموله مکشوفه را به همراه رانندگانش به پلیس آگاهی منتقل کردند گفت: در بررسی از متهمان ۱۲ عدد کارت‌سوخت کامیون نیز به عناوین مختلف که در اختیار متهمان بود را کشف و ضبط کردند.

حسین‌زاده با بیان اینکه متهمان با دستکاری باک خودروهای خود و به شیوه‌ای جدید سوخت را به داخل بشکه‌های تعبیه شده در یخچال هدایت می‌کردند گفت: پس از سوخت‌گیری با کارت‌های سوخت متعددی که در اختیار داشتند، محموله را به شهرهای مرزی منتقل و به فروش می‌رسانند.

وی با بیان اینکه از این باند ۹۲۴۰ لیتر گازوئیل کشف و ضبط شد گفت: دو دستگاه کامیون توقیفی حامل این محموله به همراه متهمان به دادسرا معرفی شدند و تحقیقات کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این مورد همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.