«یه تیکه زمین» کرم‌پور از شنبه به نمایش درمی‌آید

۱۰م آذر ،

سینماپرس-گروه تلویزیون/مجموعه تلویزیونی مناسبتی «یه تیکه زمین» به کارگردانی مهدی کرم پور از ۱۱ آذر (شنبه تا چهارشنبه) ساعت ۳۰/۲۱ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، محمد علی اسلامی، تهیه کننده سریال«یه تیکه زمین» با بیان این‌که کار تصویربرداری سریال هنوز به پایان نرسیده، گفت: با توجه به اینکه کار تصویربرداری بخش هایی از سریال اتمام نیافته اما از شنبه سریال«یه تیکه زمین» بر روی آنتن شبکه دو قرار خواهد گرفت و ادامه کار تصویربرداری و تدوین نیز همزمان با پخش سریال انجام می‌گیرد.

وی افزود: میثم مولایی تدوین و مهرداد جلوخانی صداگذاری این مجموعه تلویزیونی را بر عهده گرفته‌اند.

محمد علی اسلامی با بیان این‌که ساخت موسیقی این سریال به علیرضا کهن دیری سپرده شده، تصریح کرد: خوانندگی ترانه تیتراژ پایانی «یه تیکه زمین» را محمد اصفهانی بر عهده دارد که شعر آن توسط روزبه بمانی سروده شده است.

بنابراین گزارش، ساخت سریال «یه تیکه زمین» که از مهر ماه امسال آغاز شده کاری ازگروه مجموعه‌های شبکه دو سیماست که در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای برای دهه‌ دوم محرم آماده پخش می‌شود.

«یه تیکه زمین» زندگی مردی به نام حاج حیدر (با بازی داریوش ارجمند) را به تصویر می‌کشد که در یک نانوانی سنگکی در یکی از محله های قدیمی تهران مشغول به کار است. حاج حیدر که معتمد محل است به دلایلی تصمیم می گیرد نانوانی سنگکی اش را تعطیل کند و این آغاز ماجراهای تازه ای است…

داریوش ارجمند، رویا تیموریان، عنایت بخشی، آتیلا پسیانی، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، امیرحسین رستمی، کوروش تهامی و حدیث میرامینی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

از عوامل این برنامه می‌توان به مهدی کرم پور(کارگردان)، علی اکبر محلوجیان(نویسنده)، ابراهیم غفوری (مدیر تصویربرداری) ، مسعود عسگری (مدیر تولید)، بابک اخوان (صدابردار) و دنیا راد (عکاس) اشاره کرد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۷۱۹


شبکه خبری سینمای ایران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.