یک آبونمان به قبض‌های تلفن اضافه می‌شود

۱۷اردیبهشت،

س از هم کد سازی تلفن‌های تازه هزینه تازهی با نام آبونمان نگهداری شبکه به قبض‌های تلفن ثابت اضافه می‌شود که مشترک حتی در صورت مکالمات بین شهری ناچار به پرداخت آن است.

ممتازنیوز: پس از هم کد سازی تلفن‌های تازه هزینه تازهی با نام آبونمان نگهداری شبکه به قبض‌های تلفن ثابت اضافه می‌شود که مشترک حتی در صورت مکالمات بین شهری ناچار به پرداخت آن است.

 سید هاشمی در پاسخ به ابهامات موجود در خصوص افزایش و یا کاهش تعرفه های تلفن ثابت گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرکت مخابرات ایران در خصوص اجرای همکاری در استان‌ها ابلاغ کرده است که مخابرات می‌تواند از محل همسان‌‌سازی کدی (هم‌کدسازی) و نگهداری، مبالغی را از مشترکان اخذ کند.   

عضو هیات مدیره مخابرات ایران ادامه داد: مخابرات این ابلاغیه را دریافت کرده، اما هنوز اجرا نکرده و پس از اردیبهشت ماه اجرا خواهد شد.   

وی افزود: هم‌کدسازی به نفع مشترکان است و مخابرات از محل افزایش ترافیک جبران هزینه می‌کند و هم‌کدسازی استان‌ها یک ضرر بزرگ برای مخابرات اما به نفع مشترکان است.   

وی تصریح کرد: اما مخابرات به دنبال تغییر رفتار ترافیکی مشترکان است.   

سیدهاشمی افزود: با تعدیل هزینه‌های استانی، رفتار مشترکان تغییر می‌کند و ترافیک شبکه افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد، طرح هم کد سازی در سراسر کشور حداکثر تا سه ماه آینده انجام و پس از اجرای هم کدسازی تعرفه استانی به ۵۳٫۰۳ تغییر خواهد کرد. طبق مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، پس از هم‌کدسازی، هزینه‌ای برای اجرای هم‌کدی و نگهداری از مشترک اخذ می‌شود. 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.