یک استاندارد اجباری برای پیمانکاران منطقه ۴

معاونت امور شهری و محیط زیست منطقه، در راستای اهمیت آموزش بهداشت، ایمنی و محیط زیست، اقدام به برگزاری دوره آموزشی HSE ویژه پیمانکاران منطقه کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مینا شمالی رئیس اداره محیط زیست شهرداری منطقه ۴ با اشاره به اهمیت رعایت الزامات ایمنی و بهداشت و محیط زیست افزود: این دوره آموزشی به مدت ۱۶ ساعت در دو روز برگزار خواهد شد.
رئیس اداره محیط زیست منطقه ۴ ادامه داد: کارشناسان محیط زیست منطقه با همکاری شرکت شهر سالم اقدام به شناسایی ریسک ها و جنبه های خاص منطقه کرده و سر فصل های آموزشی مطابق با شرایط خاص منطقه تدوین شده است.
شمالی تصریح کرد: این دوره آموزشی در ۲۷ و ۲۸ تیر ماه برگزار خواهدشد و پس از پایان دوره، گواهینامه HSEبرای پیمانکار شرکت کننده صادر خواهد شد و تمامی پیمانکاران ملزم به شرکت در دوره مذکور بوده و ادامه روند کار منوط به اخذ و ارائه گواهینامه HSE  است.
در ادامه ذبیح اله حسینی رئیس اداره زیبا سازی منطقه ۴ با اشاره به اینکه مساجد نمونه محلات در سومین جشنواره شوق انتظار شهر تهران شناسایی و معرفی شدند، اظهار داشت: به مناسبت اعیاد نیمه شعبان و با مشارکت های مردمی، مساجد و هیات های سطح منطقه آذین بندی و نور پردازی شدند.
حسینی با اشاره به معرفی مساجد نمونه منطقه بیان کرد: اداره زیبا سازی منطقه با تهیه گزارش مصور از آذین بندی مساجد منطقه، مساجد احمدیه، سید الشهدا صاحب الزمان(ع)، الزهرا (س)، امام سجاد (ع) و مکتب الحسین (ع) را به عنوان آذین بندی برتر انتخاب کرد و به دبیر خانه جشنواره شوق انتظار سازمان زیبا سازی تهران معرفی کرد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.