یک ایرانی بزرگ جایگزین مانوئل در پرسپولیس شود

محمد پنجعلی در گفتگو با  مهر در خصوص نتایج اخیر تیم پرسپولیس و اظهارنظر اخیر “مانوئل ژوزه” مبنی بر اینکه پرسپولیس باید در فصل آینده به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر باشد ضمن بیان مطلب فوق گفت: اظهارنظر مانوئل ژوزه مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس را دیر تحول گرفته و فرصت کافی برای شناخت بازیکنان نداشته یک اظهارنظر کاملا طبیعی است، چون ابتدا تیم پرسپولیس را بستند و بعد در یک فرصت زمانی کم آن را در اختیار این مربی پرتغالی قرار دادند.

وی در همین خصوص افزود: در چنین شرایطی بیان این اظهارنظر از سوی مانوئل ژوزه کاملا طبیعی و از قبل قابل پیش بینی بود، چون هنوز این مربی پتانسیل و کارآیی بازیکنان پرسپولیس که حتی برخی از آنها نفرات فیکس تیم ملی نیز هستند را به خوبی نشناخته و شرایط فوتبال و لیگ ایران را درک نکرده است.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: در چنین شرایطی که پرسپولیس دارد، جدایی یک مربی ایرانی مانند عاشوری و برکناری یک سرپرست تحصیلکرده و پیشکسوت مانند زادمهر به تیم ضربه زده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه پیش از آغاز فصل و با توجه به محدودیت زمانی که وجود داشت هر چقدر ما فریاد زدیم در چنین شرایطی فقط یک مربی ایرانی بزرگ که شناخت کافی از لیگ ایران و بازیکنان را دارد به درد تیم پرسپولیس می‌خورد، دوستان در باشگاه پرسپولیس به این فریادهای ما توجه نکردند به گونه‌ای که گویی فریادهای ما فریاد زیر آب بود!

پنجعلی خاطرنشان کرد: چون فوتبال و لیگ ایران دارای بستر حرفه‌ای نیست بنابراین هر مربی بزرگ بین المللی که دارای تفکرات حرفه‌ای است در این فوتبال به مشکل خورده و تبدیل به یک مربی آماتور می‌شود، حتی اگر این فرد مانوئل ژوزه باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان باشگاه پرسپولیس باید بدانند که فقط با جذب بازیکنان بزرگ و نامدار نمی‌توان باعث رشد و نتیجه گرفتن یک تیم شد بلکه داشتن ساختاری حرفه‌ای در آن باشگاه مهم است.

وی در پاسخ به این پرسش که “آیا در شرایط فعلی تغییر کادر فنی کار درستی است؟”، گفت: من اگر به جای مسئولان پرسپولیس بودم یک شوک به تیم وارد کرده و یک مربی بزرگ ایرانی را جایگزین مانوئل ژوزه می‌کردم.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارنظر اخیر مانوئل ژوزه مبنی بر اینکه پرسپولیس در فصل آینده باید به دنبال کسب عنوان قهرمانی باشد، تاکید کرد: هنوز ۲۷ هفته تا پایان رقابت‌های لیگ برتر باقی مانده و من نمی‌دانم که اگر پرسپولیس با این همه بازیکن بزرگ و ملی پوش به دنبال کسب قهرمانی در لیگ نباشد پس چه تیمی باید به این مهم دست پیدا کند؟!

وی تاکید کرد: مانوئل به پرسپولیس آمد تا این تیم نتیجه گرفته، برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد و ناکامی‌های فصل قبل را جبران کند. من نمی‌دانم که چرا مانوئل ژوزه تنها بعد از هفت هفته از کسب عنوان قهرمانی ناامید شده و اعتمادبه‌نفس وی تا این حد پایین آمده است. با چنین تفکر و اعتمادبه‌نفسی قطعا تیم پرسپولیس در بازی‌های آینده لیگ به مشکل برخواهد خورد بنابراین مسئولان باشگاه باید هر چه سریع‌تر به دنبال یک راهکار اساسی باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.