یک بازیکن از آمریکا به تیم ملی فوتبال دعوت شد

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدراکاتی تیم ملی فوتبال بزرگسالان از سوی کارلوس کی‌روش اعلام شد. در بین اسامی دعوت شده علاوه بر اینکه چهره‌های تازهی به چشم می‌خورند که قبل از این در اردو حاضر شده بودند، کارلوس کی‌روش یک بازیکن تازه را دعوت کرده که برای فوتبالدوستان ایرانی یک نام گمنام و ناآشناست. این بازیکن از آمریکا دعوت شده است!

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال، رحمان احمدی، حامد لک، دانیال داوری، مهرداد بیت آشور، حسین ماهینی، پژمان منتظری، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج صفی، هاشم بیگ زاده، محمدرضا خانزاده، مهرداد پولادی، جواد نکونام، امید ابراهیمی، آندرانیک تیموریان، محمد نوری، مجتبی جباری، اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد، مسعود شجاعی، محمدرضا خلعتبری، علیرضا جهانبخش، یعقوب کریمی و خسرو حیدری بازیکنانی می باشند که باید روز یکشنبه راس ساعت ۱۲ ظهر در هتل آزادی خود را به کادر فنی تیم ملی معرفی کنند.

اردوی تدارکاتی فوق به منظور حضور ملی پوشان برای دیدار مقابل تایلند برگزار می گردد. دیدار دو تیم ملی ایران و تایلند روز بیست و سوم مهرماه برگزار می‌شود.

کارلوس کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی فوتبال ایران چهره های تازهی را به این تیم دعوت کرده بود، پس از بازیکنانی چون اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، امید نظری و دانیال داوری، این بار یک بازیکن را از لیگ آمریکا دعوت کرده است.

مهرداد بیت آشور بازیکنی است که بعضی منابع اعلام کردند به تازگی به تیم ملی فوتبال آمریکا نیز دعوت شده است. این بازیکن عضو تیم سن خوزه است. عنوان شده بود این بازیکن به جای خسرو حیدری مصدوم به اردو دعوت خواهد شد اما نام حیدری هم در بین دعوت شدگان دیده می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.