یک حادثه غم انگیز دیگر برای راکی

ماه گذشته، جسد بی جان سبج استالونه، پسر ۳۶ ساله سیلوستر استالونه در خانه او واقع در شهر لس آنجلس کشف شد و روز یکشنبه، تونی، خواهر ناتنی این بازیگر…
 خواهر ناتنی سیلوستر استالونه درگذشت.
این حادثه غم انگیز در حالی رخ داد که فقط چند هفته از مرگ پسر این بازیگر مشهور فیلمهای راکی می گذرد.
ماه گذشته، جسد بی جان سبج استالونه، پسر ۳۶ ساله سیلوستر استالونه در خانه او واقع در شهر لس آنجلس کشف شد و روز یکشنبه، تونی، خواهر ناتنی این بازیگر مشهور که به سرطان ریه مبتلا بود از دنیا رفت و بار دیگر این ستاره مشهور هالیوودی را عزادار کرد.
خواهر ۴۸ ساله سیلوستر استالونه صبح روز یکشنبه در خانه مادرش ، جکی ، واقع در سانتا مونیکای کالیفرنیا درگذشت.

جکی به خبرگزاری نیویورک دیلی گفت:” وقتی از دنیا رفت در آغوش من بود. من کمی قبل صورتش را شسته بودم و به او گفته بودم که چقدر زیباست . بعد خیلی آرام به خواب ابدی رفت…. او برای مردن خیلی جوان بود اما خوشحالم که در هنگام مرگ دردی حس نکرد. چه ماه وحشتناکی بود ، اول سیج از دنیا رفت و بعد تونی . خیلی سخت است اما می دانم هر دوی آنها الان در کنار هم در بهشت هستند. ”
مادر ۹۰ ساله سیلوستر استالونه فاش کرد که پسر سوپر استار او از شنیدن خبر مرگ تونی خیلی ناراحت شد اما هیچ چیزی باعث نمی شود که او داغ پسرش را فراموش کند. او در ادامه حرفهایش گفت:” او گفت دیگر طاقت ندارد که درد و غم بیشتری را تحمل کند و گفت که غم پسرش همیشه در قلب او تازه می ماند.”

منبع: aftabir.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.