یک حرکت تازه برای دسترسی آسان به خبرها روزانه حج و زیارت

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرآنلاین مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی بعثه مقام معظم رهبری با اعلام این خبر گفت: خبرنامه الکترونیکی حج از ۱۹ فروردین ۹۲ به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت شانزده شماره انتشار یافته و در اختیار کاربران قرار گفت.

وی افزود: همزمان با خجسته میلاد با برکت حضرت صدیقه کبری (سلام‌الله علیها)، اولین شماره «خبرنامه حج» انتشار یافته و از امروز چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت ماه، کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://hajj.ir/145، این نشریه را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.

حجت الاسلام برکت رضایی، دسترسی آسان به خبرها روزانه حج و زیارت را از مهم‌ترین اهداف این نشریه دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه برای همگان دسترسی به همه خبرها به صورت اینترنتی وجود ندارد، از این‌رو خواستیم با تولید این نشریه و انتشار یافتن آن در قالبی زیبا و خواندنی در دفاتر نمایندگی‌ها، مطالب پایگاه اینترنتی را در اختیار تمامی علاقه‌مندان قرار دهیم.

وی به ویژگی‌های این خبرنامه اشاره کرد و افزود: خبرنامه، در سایز A4 و در قالب پی دی اف (PDF) طراحی شده و در عین حال تمامی جذابیت‌ها و جامعیت یک رسانه مکتوب را داراست. مخاطبان حوزه حج و زیارت می‌توانند به راحتی آن را در چاپگر خانگی و یا محل کار و آژانس‌ها پرینت کنند.

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی حج با بیان این که این نشریه به صورت روزانه از شنبه تا چهارشنبه منتشر می‌شود، تصریح کرد: خبرها در این خبرنامه به صورت «نرم خبر» تنظیم می‌شود و تحریریه، با حذف اضافات بعضی مطلب یا مصاحبه‌های طولانی، محورهای اصلی، خلاصه و جوهره خبرها و گزارش‌ها را در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد.

وی افزود: عموم زائران و مراجعه کنندگان به آژانس‌ها و مراکز سازمان حج و زیارت در کشور، که شاید کمتر به اینترنت و یا پایگاه حج مراجعه دارند، می‌توانند پلی ارتباطی و مقدمه ای برای آشنایی با اطلاع رسانی حج و زیارت داشته باشند.

حجت‌الاسلام برکت‌رضایی اظهار داشت: آن دسته از مخاطبانی که حتی اهل مطالعه پایگاه اینترنتی‌های خبری و پایگاه حج می باشند و در طول روز به سبب مشغله کاری فرصت نکرده سری به پایگاه بزنید و روز کاری به پایان رسیده، می‌توانند در مدت چند دقیقه، «خبرنامه حج» را پرینت گرفته و در طول مسیر منزل، مترو یا اتوبوس و تاکسی خبرها روز را مطالعه کنید.

وی در پایان پیشنهاد کرد: آن دسته از کارگزارانی که در ماموریت عربستان و عراق بوده و امکان دسترسی به خبرها را ندارند می‌توانند پس از مراجعه به بایگانی خبرنامه حج در نشانی «خبرنامه حج» به تمامی خبرها و اطلاعات این حوزه دسترسی پیدا کنند.

گفتنی است، مخاطبان می‌توانند برای عضویت در این خبرنامه اینجا  را کلیک کنند.

/۶۲۶۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.