یک خبر عجیب و یک مصاحبه/برج میلاد به دلایل نا معلوم از میزبانی جشن خانه موسیقی کنار کشید!/رضا مهدوی:موسیقی پاپ یک جشنواره مستقل می خواهد

یکشنبه, ۱۶ مهر ساعت ۱۰:۰۱ امید معلم

+ ۱

+ ۰

برگزاری سیزدهمین جشن خانه موسیقی که قرار بود فردا ( ۱۷ مهر ماه) در سالن همایش‌های برج میلاد انجام شود تنها یکروز مانده به این رویداد فرهنگی و هنری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
برج میلاد که از حامیان برگزاری جشن خانه موسیقی بود اما در واپسین روزهای برگزاری این جشن از برگزاری مراسم سر باز زده است.
شنیده‌ها حاکی از آن است که سیزدهمین جشن خانه موسیقی در تالار وحدت برگزار می شود.

از طرف دیگر رضا مهدوی  با اشاره به پیشرفت موسیقی پاپ در چند سال گذشته گفت: موسیقی پاپ می تواند به عنوان یک ژانر موسیقی جشنواره ای تخصصی داشته باشد،چون در سالهای گذشته این گونه موسیقی توانسته است پیشرفت های بسیاری داشته باشد و به همین دلیل  باید برای برگزاری جشنواره تخصصی موسیقی پاپ راهکار جدی سنجید.

وی خاطر نشان کرد: در سالهای گذشته این گونه موسیقی توانسته است جوانان بسیار مستعدی را به موسیقی کشور معرفی کند به شکلی که موسیقی پاپ لس آنجلسی امروز دیگر نمی تواند در مقابل جوانان کشور ایستادگی داشته باشد و آنها امروز از موسیقی پاپ الگو می گیرند.

مهدوی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما در سالهای گذشته برای موسیقی پاپ برنامه ریزی نکردیم اما جوانان با همت خود توانستند این گونه موسیقی را به خوبی در دنیا معرفی کنند و ما باید نگاهمان را نسبت به آنها تغییر دهیم.

پانا

افزودن نظر

قدرت گرفته از جی‌کامنت فارسی ، ترجمه و بازنویسی : سی‌ام‌اس فارسی


کافه موسیقی::صفحه اصلی
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.