یک عضو شورای رقابت شورای رقابت مانع گرانی خودرو شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

یک عضو شورای رقابت شورای رقابت مانع گرانی خودرو شد

یک عضو شورای رقابت
شورای رقابت مانع گرانی خودرو شد

ممتازنیوز: عضو شورای رقابت با اعلام اینکه مصوبات این شورا از ضمانت اجرایی لازم برخوردار نیست، گفت: این روزها اعضای شورای رقابت در صدد بکارگیری ابزارهایی برای اجرایی شدن مصوبات این شورا هستند.

به گزارش ممتازنیوز، عیسی امامی با اشاره به اینکه این روزها اعضای شورای رقابت در صدد بکارگیری ابزارهایی برای اجرایی شدن مصوبات این شورا هستند، اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر شورای رقابت با انتقادات زیادی از سوی بخش‌های مختلف روبه رو بوده است که اگر این شورا ضمانت اجرایی برای مصوبات خود داشت حجم زیادی از برداشت های غیرکارشناسانه کاهش و جایگاه با اهمیت شورا برای تعیین دستور العمل قیمت کالاهای انحصاری بر همگان مشخص می شد.
وی با بیان این که شورای رقابت به محض ورود خود به موضوع تعیین دستورالعمل قیمت‌گذاری خودرو مانع افزایش قیمت در بازار شده است، افزود: در حال حاضر تخلف تعدادی از شرکت های خودروساز شناسایی شده است اما نخست باید ضمانت اجرایی مصوبات خود را تعیین تکلیف و سپس با متخلفین برخورد کنیم.
به گزارش تسنیم، این عضو شورای رقابت اضافه کرد: بانک مرکزی نرخ تورم بخشی از خودروها را به شورا ارسال و این نهاد در سایت مرکز رقابت منتشر کرده است که به محض دریافت گزارش نرخ تورم مابقی خودروها دستور العمل قیمت گذاری آنها را نیز منتشر خواهیم کرد.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.