یک مدرک دیگر علیه فوتبالیست زندانی مشهور برزیلی

در روزهای اخیر وکیل شاکی پرونده تعرض جنسی دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل، با ارائه ویدیوی دوربین‌های مدار بسته محوطه کلوب و اشاره به کتانی‌های سفید آلوز، مدارکی جدید علیه او رو کرده است.

یک مدرک دیگر علیه فوتبالیست زندانی مشهور برزیلی

به گزارش ممتاز نیوز، دنی آلوز که از دو هفته قبل به اتهام تعرض جنسی به زنی جوان در یک کلوب شبانه در زندان به سر می‌برد، با بدشانسی روبرو شده و قاضی پرونده، حتی با قرار وثیقه هم اجازه آزادی او را نداده است.

کریستوبال مارتِی، وکیل آلوز، این روزها سخت تلاش می‌کند تا هرطور شده موکلش را از زندان آزاد کند. او حتی برای درآوردن آلوز از زندان و سپری شدن باقی حبس او در آپارتمان شخصی‌اش نیز اقدام کرده که هنوز به نتیجه نرسیده است.

در روزهای گذشته مارتی با ارائه یک ویدیو از دوربین‌های مدار بسته محوطه کلوب به قاضی و اشاره به کتانی‌های سفید آلوز، قصد داشت موکل خود را از اتهام وارده تبرئه کند که با مدرکی جدید از سوی وکیل شاکی روبرو شد.

مارتی عنوان کرده بود که آلوز در زمان خروج از درب وی‌آی‌پی کلوب تنهاست و زن جوان دو دقیقه بعد بدون اثری از مزاحمت داخل تصویر مشخص است.

این در حالیست که لاونگواردیا وکیل شاکی نیز یک ویدیو در اختیار قاضی قرار داده که در آن کتانی سفید آلوز در آینه مشخص است و نشان می‌دهد او همراه با زن جوان از بخش وی‌آی‌پی خارج شده است. همین کتانی می‌تواند در تعیین سرنوشت آلوز نقشی کلیدی داشته باشد.

شهادت دو شخصی که ۳۰ دسامبر در باشگاه شبانه شاکی را همراهی می‌کردند، مبنی بر اصرار آلوز به زن جوان و خروج همزمان آن‌ها از درب وی‌آی‌پی، و همچنین صحبت‌های ضد و نقیض دنی نشان می‌دهد که تمامی شواهد تا اینجای کار بر علیه آلوز است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.