یک نماینده عراقی: با وجود هزاران سند علیه منافقین، دولت عراق تنها به اخراج آنان بسنده کرد

۱۹اردیبهشت،

یک عضو ائتلاف ملی عراق گفت: با وجود اسناد فراوان از جنایت‌های منافقین در حق ملت عراق، دولت تنها به اخراج آن‌ها از کشور اکتفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جمعه العطوانی، عضو فهرست ائتلاف ملی عراق در دیدار با دبیرکل بنیاد هابیلیان با اعلام این مطلب گفت: منافقین با جنایت‌های خود دو ملت ایران و عراق را یکی کردند زیرا همانند مردم ایران، هزاران تن از عراقی‌ها را در مناطق میانه و جنوب به شهادت رساندند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، او با اشاره به نگاه مردم عراق نسبت به برخورد دولت این کشور با گروهک تروریستی منافقین گفت: براساس مواد مندرج در قانون اساسی، دولت تلاش‌های خود برای اخراج این گروه را به کار بست اما از نظر مردم، دولت نرمش بسیاری را با اعضای این گروهک انجام داده است زیرا با وجود حجم بسیاری از اسناد علیه منافقین، تنها به اخراج آن‌ها بسنده کرده است.

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به فشارهای مستمر آمریکا برای ابقای منافقین در عراق گفت: دولت فشارهای بسیاری را در این زمینه متحمل شده است و هدف آمریکایی‌ها از این اقدام، متشنج کردن روابط میان دو ملت ایران و عراق است.

العطوانی پیش‌بینی کرد: گروهک تروریستی منافقین در نهایت با اخراج به غرب، از هم فروپاشیده شود.

وی در پایان این دیدار افزود: عراق عضو خط مقاومت است و ممکن نیست این گروهک تروریستی در چنین کشوری به حیات خود ادامه دهد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.