یک نماینده مجلس به نقل از احمدی‌نژاد: حضور من در مجلس بدون قید و شرط است و پاسخگو نخواهم بود

۲۵م دیماه ،

مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی به دعوت معاونت پارلمانی رئیس جمهور دیداری با رئیس جمهور داشته اند و در باره مباحث مطرح به بحث وگفت و گو پرداختند.

غلامرضا نوری نماینده مردم بستان آباد گفت: احمدی نژاد در این دیدار دربارهٔ هدفمندی یارانه ها با نمایندگان استان صحبت کرد و با تاکید بر اینکه باید فاز دوم اجرا شود گفت؛ با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها درامد حاصل از این کار صرف هزینه های جاری خواهد شد و در نتیجه می توان پول نفت را صرف توسعه عمرانی کشور کرد و این در شرایط حاضر بهترین راه حل بحران است.

وی افزود: همچنین احمدی نژاد به صورت سربسته مدیریت نوین در بهره برداری از معادن کشور را عنوان کرد و به صورت تلویحی به مصرف درامد نفتی به این بخش پرداخت.

عضو کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: احمدی نژاد در این دیدار گفته است حضور من در مجلس بدون قید و شرط خواهد بود و اگر مجلس شرایطی را برا حضور من در مجلس تعیین کند، به مجلس نخواهم آمد و محوریت صحبت‌ها، در مجلس دربارهٔ اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها خواهد بود.

همچنین وی تاکید کرده است بعد از اتمام سخرانی صحن را ترک خواهد کرد و به صحبت‌های نمایندگان در این خصوص پاسخگو نخواهد بود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.