۱۲ فروردین، بهای انواع طلا،سکه و نفت در بازار داخلی و خارجی

۸فروردین ۱۳،

۱۲ فروردین، بهای انواع طلا،سکه و نفت در بازار داخلی و خارجی | چاپ |
دوشنبه ۱۲ فروردین ساعت ۱۴:۱۶

بینا- قیمت طلا در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز قبل کاهش داشته است. هر اونس طلا با ۵ دلار و ۲۴سنت کاهش در مقایسه با روز قبل به قیمت ۱۵۹۸ دلار و ۷۵ سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد.
به گزارش بینا، این درحالی است که هر اونس نقره با شصت و چهار ممیز سی و پنج صدم درصد کاهش در قیمت معادل بیست و سه سنت به ارزش بیست و هشت دلار و پنجاه و هشت سنت در هر اونس خرید و فروش می گردد. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و پانصد و هفتاد و سه دلار و شصت و چهار سنت خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل شش دلار و هفتاد و هشت سنت کاهش داشته است.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه مه با افزایش شصت و سه سنتی در هر بشکه همراه بوده و به نود و هفت دلار و بیست و چهار سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و پنج سنت افزایش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و ده دلار و چهل و هفت سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می گردد.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی در بازارهای امروز آسیا
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری کاهش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با نود و سه ممیز هشتادو هفت صدم ین ژاپن خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل ارزش ین ژاپن در مقابل دلار امریکا با سی و دو صدم درصد کاهش همراه بوده است.
این درحالی است که هر یک یورو با یک دلار و بیست و هفت سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می گردد که در مقایسه با روز قبل بیست و پنج صدم درصد کاهش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و پنجاه ویک سنت در بازارهای جهانی مبادله می گردد که در مقایسه با روز قبل سی و هفت صدم درصد کاهش داشته است.

قیمت طلا و ارز در بازار داخلی(امروز تعطیل است)


اونس طلا(دلار) ۱۵۹۸.۳
طلا بازار تهران ۵۷۹۰۰۰۰
سکه طرح قدیم ۱۳۲۵۰۰۰۰
سکه طرح تازه ۱۳۵۵۰۰۰۰
نیم سکه ۷۱۰۰۰۰۰
ربع سکه ۴۲۵۰۰۰۰
سکه گرمی ۳۰۵۰۰۰۰
گرم ۱۸ عیار ۱۳۳۶۶۲۷
گرم ۲۴ عیار ۱۷۸۱۷۲۴
نقره(دلار) ۲۸.۱۲
پلاتینیوم(دلار) ۱۵۸۲
پالادیوم(دلار) ۷۶۹


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.