۱۴۰ میلیون دلار هزینه بیمه پاهای رونالدو

پاهای رونالدو

یک شرکت بیمه پاهای کریستیانو رونالدو را ۱۴۰ میلیون دلار بیمه کرده است و در صورتی که این بازیکن با آسیب دیدگی جدی مواجه شود این باشگاه غرامت فوق را دریافت خواهد کرد.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا با شرکت بیمه “لویدز آو لاندن” که بزرگترین شرکت بیمه‌ای بریتانیا است بر سر پاهای کریستیانو رونالدو به توافق رسیده‌اند. بر اساس اعلام سایت اسپانیایی اقتصاد و تجارت(کسب و کار) در توافق جدید صورت گرفته، شرکت بیمه پاهای رونالدو را ۱۰۳ میلیون یورو معادل ۱۴۰ میلیون دلار گارانتی کرده است.

این رقم ۳ درصد بیشتر از توافق صورت گرفته بین طرفین در سال گذشته است. در صورتی که کریستیانو رونالدو با یک آسیب دیدگی جدی مواجه شود باشگاه رئال مادرید مبلغ ۱۴۰ میلیون دلار را از شرکت بیمه طرف قرارداد خود دریافت خواهد کرد.

بیمه ستاره‌های ورزش موضوع تازه‌ای نیست و باشگاه رئال مادرید در این زمینه فعال‌تر از دیگران به نظر می‌رسد. پیش‌تر زیدان و بکهام هم از این باشگاه بیمه شده بودند. سران رئال و شرکت بیمه طرف قرارداد آنها بر سر گرث بیل نیز به توافق رسیده‌اند ولی جالب اینکه آسیب دیدگی کمر وی جزو پوشش بیمه‌ای قرار نمی‌گیرد چرا که کارشناسان بیمه معتقدند که وی از قبل دارای دیسک کمر مزمن بوده است.

در سال‌های گذشته دیوید بکهام نیز ۵۴ میلون دلار بیمه شده بود و ارزش بیمه لیونل مسی ۷۰ میلیون دلار در سال‌های گذشته بوده است. این در شرایطی است که ایکر کاسیاس هم بر اساس قرارداد منعقد شده دست خود را ۱۰ میلیون دلار بیمه کرده است.

در رشته‌های غیر فوتبالی هم این موضوع رواج پیدا کرده است. فرناندو آلونسو راننده سرشناس اسپانیایی تیم فراری دو انگشت دست خود را ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار بیمه کرده است.

شرکت “لویدز آو لاندن” به طور معمول بیمه‌های پر خطر را سرویس دهی می‌کند. مقر این شرکت در لندن است که با افراد شاخص و هنرمندان زیادی قرارداد بسته است.

منبع : مهر – ۱۴۰ میلیون دلار هزینه بیمه پاهای رونالدو

The post ۱۴۰ میلیون دلار هزینه بیمه پاهای رونالدو appeared first on مجله ابرتازه ها.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.