۲۰ هزار میلیارد ریال خط اعتباری جدید برای تعاونی‌ها ایجاد شده است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به منظور تقویت تعاونی‎ها و تثبیت و رونق اشتغال، ۲۰ هزار میلیارد ریال خط اعتباری جدید برای تعاونی‌ها ایجاد شده است.

۲۰ هزار میلیارد ریال خط اعتباری جدید برای تعاونی‌ها ایجاد شده است

به گزارش ممتاز نیوز، حجت‌الله عبدالملکی عصر پنجشنبه ۱۱ فروردین ماه در حاشیه بهره‌برداری طرح تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد خوشاب در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر تعریف این خط اعتباری جدید در بودجه سال ۱۴۰۱ نیر منابع خوبی برای تعاونی‌ها دیده شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای وزارت کار در توسعه اشتغال، تقویت تعاونی‌ها است، اظهار کرد: در این  مسیر طی ۶ ماه گذشته مشکل بیش از ۵۰۰ تعاونی غیر فعال برطرف شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در سال جاری علاوه بر تثبیت فرصت‌های شغلی گذشته، یک میلیون فرصت شغلی  ایجاد می‌شود.

وی افزود: وزارت کار به عنوان هماهنگ کننده برنامه‌های اشتغال و دبیر شورای عالی پیگیر ایجاد این فرصت‌های شغلی است و در کنار آن با هدف تثبیت و توسعه اشتغال یک بسته جامع از حمایت‌ها و مشوق‌ها برای تولیدکنندگان و کارآفرینان با حمایت بانک مرکزی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و سازمان امور مالیاتی در دست پیگیری است.

طرح تصفیه خانه آب شرب شهر سلطان آباد خوشاب خراسان رضوی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه به بهره‌برداری رسید. برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تنش آبی هزینه شده است و  ۸ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت زیر پوشش قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.