۲۲شهریور،قیمت طلا،سکه، ارز و نفت در بازار

۲۲شهریور،قیمت طلا،سکه، ارز و نفت در بازار | چاپ |
چهارشنبه ۲۲ شهریور ساعت ۱۱:۱۳

بینا- قیمت طلا نیز در بازارهای آسیایی امروز برخلاف روز گذشته افزایش داشته است. هر اونس طلا با چهل سنت افزایش در مقایسه با روز گذشته به قیمت ۱۷۳۲ دلار و ۶۵سنت در هر اونس خرید و فروش می شود.
به گزارش بینا به نقل از الجزیره ،این درحالی است که هر اونس نقره با بیست و هفت ممیز شصت و پنج صدم درصد افزایش در قیمت معادل بیست و چهار سنت به ارزش بیست و هشت دلار و هشتاد و چهار سنت در هر اونس خرید و فروش می شود. هر اونس پلاتین نیز به قیمت یکهزار و چهارصد و هجده دلار و بیست و پنج سنت خرید و فروش می شود.
قیمت نفت خام سبک وست تگزاس اینترمیدیت در معاملات بازارهای آسیایی برای تحویل در ماه اکتبر با افزایش دوازده سنت افزایش در هر بشکه به نود و هفت دلار و سه سنت در هر بشکه رسیده است.
این در حالی است که هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال با بیست و هشت سنت افزایش در معاملات آسیایی به قیمت یکصد و پانزده دلار و یازده سنت در هر بشکه در بازارها خرید و فروش می شود.

نرخ برابری ارزهای رایج جهانی
ارزش ین ژاپن در بازارهای مبادلات ارز آسیایی در مقابل دلار امریکا با مقداری افزایش همراه شده است.
امروز هر یک دلار امریکا با هفتاد و هفت ممیز هفتادو هفت صدم ین ژاپن خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته ارزش ین ژاپن با بیست صدم درصد افزایش همراه بوده است.
در همین حال هر یک یورو با یک دلار و بیست و هشت سنت در بازارهای ارز خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته سه صدم درصد کاهش داشته است.
هر یک پوند انگلیس نیز با یک دلار و شصت سنت در بازارهای جهانی مبادله می شود که در مقایسه با روز گذشته چهار صدم درصد افزایش داشته است.

قیمت طلا و ارز در بازار داخلی (امروز تعطیل است)
۴۱۱۰۰۰۰     طلا بازار تهران
۴۱۱۰۰۰۰     پیش بینی
۱۷۳۷٫۵     اونس طلا
۲۴۷۰۰     دلار-بازار
۳۳٫۶۹     نقره
۹۳۰۰۰۰۰     سکه طرح قدیم
۹۲۹۰۰۰۰     سکه طرح جدید
۴۶۴۰۰۰۰     نیم سکه
۲۳۳۰۰۰۰     ربع سکه
۳۹۵۰۰     پوند-بازارتهران
۳۱۵۵۰     یورو-بازارتهران
۹۴۸۷۹۷     گرم ۱۸ عیار
۶۶۰     درهم امارات
۱۲۶۴۷۴۷     گرم ۲۴ عیار
۱۳۳۰۰۰۰     سکه گرمی


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.