۳ کشته بر اثر وقوع سیل و طوفان در گرمی و مشگین شهر/خسارت سیل در روستای زلزله زده بیلوردی هریس

به گزارش خبرآنلاین، سیل در مشگین شهر جان ۲ نفر را گرفت وپنج نفر دیگر را مصدوم کرد. (اینجا بخوانید)
سیل در روستای زلزله زده بیلوردی هریس
سیل چند چادر زلزله زدگان در روستای بیلوردی هریس را با خود برد. شامگاه دوشنبه بر اثر جاری شدن سیل در این روستا چندین چادر و لوازم زلزله زدگان دچار خسارت شد. رییس هلال احمر شهرستان هریس به واحد مرکزی خبر گفت: این حادثه تلفات جانی نداشته است. علی مجیدی افزود: بعد از وقوع سیل ۴۰ چادر، ۴۰ والور و ۱۰۰ پتو در اختیار آسیب دیدگان قرار گرفت.
سیل و طوفان در گرمی مغان جان یک نفر را گرفت و خساراتی به بار آورد
طوفان و سیل در شهرستان گرمی مغان موجب کشته شدن یک نفر و وارد آمدن خسارت به تاسیسات زیربنایی شهرستان گرمی مغان شد. بر اثر طوفان و صاعقه یک زن ۳۵ ساله در روستای هومونلوی بخش انگوت جان سپرد. فرماندار گرمی مغان روز سه شنبه به ایرنا گفت: بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر عمومی، تخریب کانال های جمع آوری آب های سطحی، خطوط انتقال آب شده و خساراتی به جاده دسترسی تصفیه خانه شهری اردبیل وارد کرد.
رسول جانی زاده مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری گرمی نیز گفت: بر اثر بارندگی شب گذشته و بامداد امروز به پایه های پل انتقال آب ˈسیل دره سی ˈدیوار حایل خط انتقال آب روستای اژدرلو آسیب زد. وی بیان کرد: در ایستگاه پمپاژ شماره ۳ آب خام گرمی نیز بر اثر سیلاب آبگرفتگی ایجاد شده است.
گزارش ایرنا حاکیست که نیروهای امدادی مشغول اقدامات امدادی در این شهرهستند.
هشدار وقوع سیلاب در استان اردبیل
اداره کل هواشناسی استان اردبیل درباره جاری شدن سیلاب و آبگرفتگی معابر هشدار داد. به گزارش واحد مرکزی خبر، بر اساس اعلام این اداره کل، هوای استان اردبیل تا عصر روز چهارشنبه ابری و مه آلود همراه با بارش خواهد بود و و دمای هوا تا پنج درجه کاهش می یابد. دمای هوای اردبیل هم اکنون ۱۷ درجه سانتیگراد بالای صفراست.
در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارندگی در استان اردبیل در مشگین شهر با ۳۵ میلیمتر و گرمی با ۳۳ میلیمتر بود که موجب جاری شدن سیل در این شهرها شد.
۴۵۲۸۲

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.